Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Saturday, March 23, 2013

Selamat hari besday to Me !!!

Salam

Selamat hari besday to Myself ...

Well I am not prepared anything (present) for myself

Maybe a Doa that I recited while ago

Ya Allah, Alhamdulillah dengan kurnia dan kasih sayang Mu,
aku dapat bernyawa sehingga ke hari ini
Moga murah rezeki dan panjang umur
Jadikan aku hamba Mu yang taat
Amin

Well now I am still 18 (20+ actually)

Have a stressful career but still I can managed it. Haha

Looking forward to finish my contract (current job) on October

On the way home, transit at Dubai for a photo at Burj Khalifa. (If I receive Emirates flight ticket. Haha) 

Want to have good rest at home/Malaysia

Find a job that I really like (Hopefully, a process)

Then, I can plan for my wedding. Haha

Then, bring my wife to Umrah.

Ok dah merepek. Selamat hari besday to Me !!

Sunday, March 17, 2013

Balik Malaysia?

Dalam 2 minggu ni, ada satu batch (4org) yang habis kontrak 2 tahun.

Sape tak hepi, dah habiskan kontrak 2 tahun dan balik Malaysia jumpa family.

Yang bujang nak bertunang. Yang dah tunang, nak kahwin plak.

Dalam 4 orang yang balik tu, salah sorang ye aku rapat sedikit dari yang lain. Hampir setahun setengah sama2 datang kerje plant yang sama.

Bila flash balik masa first time jumpa, muka ganas. Macam gangster. Aku tak berani tegur. Haha. Takut.

Tapi bila dah kenal, baik sungguh.

Sayu sikit laa bila tengok dia nak balik hari tu. (Haha. Mampos laa kalau budak2 ni baca nanti, mesti kene bahan)

Member lain tengok dia balik pon jadi homesick plak. Haha

Aku? Nasib baik roomate countdown.

Mengikut roomate lagi 200 hari. Kalau ikut hari ni, kurang lagi laa kot.

Tengah kuatkan semangat nak tahan 200 hari lagi. Lepas tu, balik!!!!

Lain tahun aku datang kerja sini lagi. Itu pun dengan keizinanNya

close button
ShoutMix chat widget