Balik Malaysia?

March 17, 2013 iPai 7 Comments

Dalam 2 minggu ni, ada satu batch (4org) yang habis kontrak 2 tahun.

Sape tak hepi, dah habiskan kontrak 2 tahun dan balik Malaysia jumpa family.

Yang bujang nak bertunang. Yang dah tunang, nak kahwin plak.

Dalam 4 orang yang balik tu, salah sorang ye aku rapat sedikit dari yang lain. Hampir setahun setengah sama2 datang kerje plant yang sama.

Bila flash balik masa first time jumpa, muka ganas. Macam gangster. Aku tak berani tegur. Haha. Takut.

Tapi bila dah kenal, baik sungguh.

Sayu sikit laa bila tengok dia nak balik hari tu. (Haha. Mampos laa kalau budak2 ni baca nanti, mesti kene bahan)

Member lain tengok dia balik pon jadi homesick plak. Haha

Aku? Nasib baik roomate countdown.

Mengikut roomate lagi 200 hari. Kalau ikut hari ni, kurang lagi laa kot.

Tengah kuatkan semangat nak tahan 200 hari lagi. Lepas tu, balik!!!!

Lain tahun aku datang kerja sini lagi. Itu pun dengan keizinanNya

7 comments:

Alif Haris said...

200 hari je tinggal ipai..
kau pejam celik dah habis dah. hehe.

muke ganas? pak deen ka tu?? haha

me suya said...

hehehe so lepas ni boleh makan kenduri ipai pulak.. jika diizinkan Allah :)

safuankhan said...

hang rindu neyiee

safuankhan said...

hang rindu neyiee

semoga ipai tabah harungi 200 hari akan dtg !! :)

ipai boleh !

tak lama dah tu. go go semangat! fikir malaysia, malaysia, malaysia! haha.