17 December 2012

December 24, 2012 iPai 10 Comments

Tanggal 17 December 2012, genap setahun aku berada di Sadaf.

Perancangan sebelum ini; Mahukan pengalaman berada di plant lain. Lain plant, luas pengalaman, luas pandangan.

Namun apakan daya, client lebih demanding untuk mahukan aku berada di Sadaf.

Berserah, mungkin itu yang terbaik buat aku.

Dengan bantuan Allah dan ketentuanNya, masih dapat bekerja tanpa masalah yang besar.

Dikurniakan juga 5 orang anak buah yang sangat supportive. Mudah diuruskan dengan orang yang mahu bekerja keras.

Terbaru;
Aku diarahkan untuk mengurus dua projek/plant dalam masa yang sama. Moga Allah beri kekuatan kepada aku.

Poning kepala.

Dah macam jaga dua bini. (Ops, sori dear. Ni just nak guna term je)

Sampai kene cancelkan trip pergi umrah.

Hari ni datang keje plant A. Esok datang keje plant B.

Kalau client plant A tahu, mahu haru biru nanti.

Inilah hidup seorang contractor. Digunakan secara habis habisan.

Fuh fuh. 9 bulan lagi.....

10 comments:

ieza ashaari said...

pak cik kaya.. huhu.. xpe, rezeki tu..

xde plak org nk bg hadiah ieza kawen dr overseas kan.. :P hahaha..

ipan keje oil n gas ea.. same la ngan suami.. kesian, oenat kan..hu3

iPai said...

Amboi..nak eh..hadiah utk pengantin baru je.. izfa dah pengantin lama dah

iPai said...

Huhu..penat melayan kerenah org..huhu

ieza ashaari said...

tahniah je.. nk hadiah gak.. xpeduli, baru ke lama.. yg penting, oversea.. hahaha..

senyumSOYA said...

9 bulan lagi bakal dpt anak? heee.. ke bkal kawen? heeee

iPai said...

Hahaha... doa banyak2.. moga dibukakan hati saya utk bg hadiah tu..hahah

ieza ashaari said...

amin.. mcm dh terbuka je tue.. :P

it has been a really long time since i came back around here. how's life been treating you lately? i hope you can stay focused while working every single day.

goodluck goodluck goodluck! :)