Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Wednesday, July 29, 2009

Tidak !!! Kau tak leh buat macam ni kat aku !!

Salam ..

Oh ! Mengapa dengan tajuk post kali ini eh ? Kampus Kejuruteraan USM, Nibong Tebal, dengan secara rasminya diarahkan tutup dengan serta merta. Bermula pada hari Rabu (29 July) hingga Rabu minggu hadapan Rabu (5 Ogos) ... Pendek cerita KENE BALIK RUMAH !!!

Ok .. Yang tak best ye ... cuti mid sem, yang sepatut ye dalam 3 minggu dari sekarang, perlu diawalkan ... dan yang paling tak best, semua keje-keje aku akan delay ... Tak best ye ..

Tapi, kite bersabar je .. diharap, apa yang berlaku ni ada hikmahnya ...

Mood : not happy with the H1n1's holiday !!

2 ngomelan:

Izyan Nazihah Nor Azman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Gosh Ipai. Ak pun kne balik gak. a day awal dr korang. Im already home pun. Sedeh. Semua kne tangguhkan...tak sangke jadi gni..Waaaaaaaaaaaaaaaaa...dh la nek cuti je terus test...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...disaster..!!!

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wah .. ko kat umah juga rupa ye .. aku ingat aku sorg je kene balek .. uhuhuh

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget