Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Friday, July 10, 2009

Transformasi diriku ... !!

Salam ..

Wah ada bunyi cam AF tak ?? hahahaha ... Sebuah Transformasi diriku ...


So, apa yang hebatnya pada sebuah transformasi ... adakah ia bagus ??? atau pun sebuah transformasi itu ada yang tak eloknya ...

Jadi kali ini anda tentukan sama ada transformasi aku ni bagus ke tak bagus ?? (Walaupun diri sendiri pun boleh jawab ...)

Dulu, aku rasa aku ni 'gentle' ...
Apa maksud gentle eh ???

Aku rasa gentle tu macam, peramah, baik, lembut (bukan lembut 'auu' ok) dan semua-semua laa yang baik-baik dan bagus-bagus ...

Tetapi setelah melalui hampir 2 sidang (dah masuk sidang 3),
sifat gentle itu, telah diambil kesempatan orang lain ...

Ambil kesempatan macam mana tu ek ??
Maybe, memberi kerja-kerja yang menimbun ...
Mula-mula macam boleh tahan ...

Tapi duk tahan-tahan ..
Akhirnya, sebuah transformasi berlaku ..

Aku menjadi kejam ...
Akan menjadi kejam .....
Sekejam manakah aku ???
Aku pun tak tau ...

Yang aku tau,
Dalam hati kata, 'AKU MAHU JADI KEJAM'..
'KERANA ORANG LAIN KEJAM KEPADA AKU'

Contoh kejam,
Mengoyakkan surat lantikan yang anda dapat ... (ni yang nak try buat ni)
hahahahah .....



(aku tak tau, semua ni dtg tulen dari dalam hati atau dr hati yg tensen)
(Dan aku pon tak pasti sama ada, aku marah pada 'apa' sebenarnya)

7 ngomelan:

sweetpearl24 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hmmm...
kadang2 kejam tuh bagus...
tp kadang2 makan diri sendiri...
yang manakah hasil anda??
haa..yang tu yang kita x tahu..
hahhahaa
selamat mengkejamkan diri,nghee~~

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sungguh supportive wani nie ..heheh ..

Shahidah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sabo bro..sabo..
cr jln laen bila hati sudah kembali tng~~
kalo x, buat je cm aku..
buat bodo~~^^

bluecrystaldude said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mari beramai2 jadik Transformer. Jangan jadik The Fallen dah.. huhu

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wakakak .... hidup Autobots !!!

Tea Dno said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

err ini hati marah berkata-kata ye? ;p

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Tea Dno
hee. entah laa .. bila baca balik macam tak .. hehe

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget