Selamat hari jadi kepada diriku !!

March 25, 2012 iPai 7 Comments

Salam

Wah, lamanya tak mengepost something di sini. Maaf ye, busy sungguh sekarang dengan kerja. Balik kerja, memasak makanan (wah macam ibu bekerjaya). Lepas makan, terus ada masa sekejap nak rilex, dan seterusnya bergantung kepada keadaan. Kadang kala, mengaji Code American Petroleum Institute. Kadang-kadang buat kerja-kerja office sikit.Sampai tak sempat nak wish birthday untuk diri sendiri kan. Uhuhuh. 

Jadi dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI JADI yang ke-17 =P kepada diri aku. Semoga panjang umur, diberkati umur, dapat pergi mengerjakan umrah banyak kali selagi ada kesempatan di sini, dapat pergi haji (kalau dah dapat iqama nanti), dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik, dipermudahkan segala urusan, dan seterusnya dapat berbakti kepada ibu bapa. Amin AMin, Amin.

Dalam tengah jiwang-jiwang ni kan, teringat member-member satu kos. Depa penah buat prank nak kenakan masa time besday aku. Haish Tersenyum sendirian teringatkan mereka semua. AKu doakan kalian semua berada dalam keadaan yang sebaiknya, dan dipermudahkan segala urusan korang. Kalau yang mana halangan yang menimpa, bersabarlah, kelak kesabaran itu akan dibalas dengan sesuatu yang lebih. Dan ketika sesuatu yang lebih baik itu datang, janganlah kita lupa diri, kelak ia ditarik semula. 

Terima kasih kepada semua yang meng'wish' birthday aku. Aku sangat terharu. Yang tak wish, atau terlupa wish, aku tak kisah. Janji aku segar diingatan korang. (Budget ayat retis laa plak. Pasan plak mamat ni)

The End

7 comments:

emy|farid said...

selamat hari lahir ke-17 *KATANYE. hehe

Diana @ BKKC said...

happy 17++++++ anniversary

Unknown said...

yg 17 tu rasa mcm tipu ye. k bai. selamat hari lahir.

me suya said...

prank zaman U advance kan? tak basah, xsah.. Zaman sekolah dulu ok je main conteng2.. rindu giler.. Ipai, take care di kejauhan :)

birthday iPai harini ke? huhu..selamat hari lahir :D
ke-17 tu???err..typo eh tuh.hihi

FR said...

wahh selamat hari lahir ke 17 adikkkkk *boleh cmni?* Hihihihi.

laaa..sy terlambat wish birthday ipai la :(

happy belated birthday ipai..semoga pjg umo & dimurahkan rezeki sentiasa..happy selalum, berjaya di dunia & akhirat :)

shbt selamanya yaa :)