The art of prank

March 22, 2011 iPai 11 Comments

Salam

Di suatu petang yang hening, hujan baru sahaja berhenti dan menunjukkan hari yang beransur cerah. Kelihatan seorang jejaka berada di dalam bilik melakukan kerja projek, iaitu simulation di dalam Simulink Matlab.

Jejaka tersebut berasa sangat tertekan kerana simulation yang dikerjakan itu tidak dapat seperti yang dimahukan dan dia tidak dapat mengenal pasti masalahnya.

Tiba-tiba, telefon berdering, menandakan panggilan masuk. Kelihatan di skrin 'Ain'. Lalu jejaka itu menjawab.

"Yup Kenapa ?"
"Haa tayar pancit ??!!"
"Ada kat mana tuh ?"
"Blok 2. Ok. On the way ke sana sekarang"
Kata-kata daripada jejaka tersebut.

Keluar daripada bilik, kelihatan rakannya Bob sedang lepak di depan bilik, bermain iPod. (Kenapa perlu main iPod di depan bilik?)

Lalu berjalanla mereka berdua, si Jejaka dan Bob ke Blok 2 untuk menyetelkan masalah tayar pancit itu. Sedang sibuk jejaka itu bekerja menukarkan tayar, terjadilah begini;
Perasaan pada masa itu;
"Arghh.. Apakah menda putih sejuk-sejuk ni?!!!" 



Begitu laa al-kisahnya di'prank' kerana birthdaynya.

The Making of Birthday's Prank
Resipi Tepung


Sesi Ops Tepung yang diketuai oleh Naim


 
5 saat selepas dimandikan

Dalam hati "Wah, impian aku mahu jadi putih, menjadi nyata"

Kek pun sampai. Kek disponsor oleh
Miss Green Apple.
"Thanx Dear"


The Prankster !!

Tarikh kejadian : 20th Mac 2011. 3 hari awal daripada birthday
Lokasi : Blok 2, Lembaran

Thanx kepada semua. Aku akan ingat korang semua. 
Dan kalau ada prank lagi, bagitahu ek, aku nak balas dendam baik punya !!

Aku nobatkan ini sebagai

The Best Birthday's Prank Art Ever !!

11 comments:

wah...sonoknye...:0

Wani said...

ahahha.... best kn best kan? aahhahahha

-apis- said...

main sabuk ka ipai..hahahaha

putra87­™ said...

hahaha.. nice prank naufal.. hehehe...

mye said...

hppy buzday!..
untungla da insan skeliling yd sudi mraikan hri lhir anda..
hehe

iPai said...

uhuhu .. tulaa .. dasat diorg ni .. thanx for the wish guys ..

ayshah said...

gelak devil..

''hhahahahahahahhahaahahahaha!!'

hepy besday pai. ko mmg sporting. da jdi engineer nti open table lg =)

me suya said...

masa ipai kena curah dek tpung tu Suya tgk.. sbb masa tu odw g kat kete juga~

iPai said...

eh .. suya nampak ke ?? malu ye .. uhuh

ladysheqa said...

itulah tumblr aku nape?

iPai said...

ada dua laa ek ?