Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Sunday, January 13, 2013

Umrah lagi

Alhamdullilah.

Dapat pergi lagi.

Kali ini disertakan dengan ekspidisi ke Jabal Nur.

Yang terletaknya Gua Hira'.

Naik teksi sorang 10 riyal ke Jabal Nur.

Dan pendakian ini mengambil masa 45 minit ke sejam, bergantung kepada kelajuan pendakian.

Harap sesapa yang nak naik, kaki kene kuat. Naik dan turun yang mencabar.

Pergi pagi pun elok. Sejuk sikit.

Banyak kawasan Mekah sedang renovate.

Hotel yang aku duduk dulu pon dah di musnahkan dah.

Akan datang mesti lain lagi

Insha Allah dapat datang lagi.

Gambar 1 - Gambar kat area hotel
Gambar 2 - Gambar Gua Hira'
Gambar 3 - Daripada puncak Jabal Nur berlatar Menara jam Mekah

5 ngomelan:

~CAHAYA~ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kt area hotel memg bertangga tangga cmtu ke??? kalu org yg guna wheelchair camane eh?

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Cik Cahaya ~ yang tangga batu ni kami pergi hotel yang murah2 .. biasa jemaah Malaysia datang, hotel dia bagus lagi.

Kalau yang guna wheelchair ni leh buat special request utk hotel yang lebih sesuai

Lynn EasyYanz said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

i wish i can be there one day..huhu..
dh berapa kali ke sana?

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Lynn EasyYanz

insha ALLAH ada rezeki .. sampai juga nanti ..

ada sekali dua je

[sutera kasih] said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dh byk berubah ipai skrg ehh...semoga ipai sentiasa dilindungiNYA dan berjaya dlm kerjaya..kalo dh mkn nasi minyak nti, jgn lupa kwn blogger & jiran blog ipai yaa hehe

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget