Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Thursday, November 24, 2011

Lelaki tak selamat di Saudi Arabia

Salam

Yang sebenarnya, lelaki asing yang hidup di bumi Saudi Arabia ni tidak selamat. Aku dah lama nak cerita kat korang, tapi hari ini baru dapat bukti gambarnya. Yang nasib baiknya, ini bukan aku ye.

Kalau di Malaysia, perempuan sentiasa berhati-hati kerana gangguan seksual berada di mana-mana. Namun di sini, perempuan akan selamat, dan yang tidak selamat adalah lelaki.

Contohnya seperti;

 Kawan aku yang ber-Tyvex (baju putih) di*****

Untuk gambar yang lain, sila lihat lokasi tangan jejaka berbaju biru itu

Believe it ? Believe it !!

P/S:
- Korang doakan aku selamat k. Aku pun ada hampir terkena dalam situasi yang lain (Kena kejar dengan lelaki di kawasan pasaraya)

16 ngomelan:

Jo Qusary said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bangsa Arab dgn bangsa Mediterranean memang sukakan lelaki... kaum Lut pun berasal dari tanah Arab kan...

me suya said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bior betik ipai.. take care dude :)

eddy syrol said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

habih lah..hehehe

syarifahsidrus said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahhh..haha..bahaya2

nurathirahkaman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

walaweyh bahaya nieh...:)

nurathirahkaman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

walaweyh bahaya nieh...:)

ayahanuna said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sesungguhnya ini adalah menakutkan!

EYFAalias said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

takutnyaa. huhu. jangan risau kami kat sini semua doakan ipai, hehee

alif haris said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hoho .. bahaya2 !! ko jaga2 bro kt sana

SoLy SoLicious said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

uihhh...bahaayeee!!!

izfanora said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

biar betul ? entry panas nie..

jg diri elok2.. amalkan ayat pelindung diri ke.. :)

cik salwa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ahaha. awak pon suke jugak kan, kan.. LOL. take care. ;)

h A n Y S said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ye keee??!!errrr..hati2 lah dude~haha

Ann Ishak said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alahaiiii ngeri lah pulak

~CAHAYA~ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

itu la kemesraan mrk...bkn gangguan seksual kot...huhu

E Ja said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

errr...their cultural way to show how close u r wif each other maybe? juz asking here. anyway, smoga slamat di sana =)

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget