Lelaki tak selamat di Saudi Arabia

November 24, 2011 iPai 16 Comments

Salam

Yang sebenarnya, lelaki asing yang hidup di bumi Saudi Arabia ni tidak selamat. Aku dah lama nak cerita kat korang, tapi hari ini baru dapat bukti gambarnya. Yang nasib baiknya, ini bukan aku ye.

Kalau di Malaysia, perempuan sentiasa berhati-hati kerana gangguan seksual berada di mana-mana. Namun di sini, perempuan akan selamat, dan yang tidak selamat adalah lelaki.

Contohnya seperti;

 Kawan aku yang ber-Tyvex (baju putih) di*****

Untuk gambar yang lain, sila lihat lokasi tangan jejaka berbaju biru itu

Believe it ? Believe it !!

P/S:
- Korang doakan aku selamat k. Aku pun ada hampir terkena dalam situasi yang lain (Kena kejar dengan lelaki di kawasan pasaraya)

16 comments:

Jo Qusary said...

Bangsa Arab dgn bangsa Mediterranean memang sukakan lelaki... kaum Lut pun berasal dari tanah Arab kan...

me suya said...

bior betik ipai.. take care dude :)

eddy syrol said...

habih lah..hehehe

wahhh..haha..bahaya2

walaweyh bahaya nieh...:)

walaweyh bahaya nieh...:)

ayahanuna said...

sesungguhnya ini adalah menakutkan!

EYFAalias said...

takutnyaa. huhu. jangan risau kami kat sini semua doakan ipai, hehee

alif haris said...

hoho .. bahaya2 !! ko jaga2 bro kt sana

uihhh...bahaayeee!!!

izfanora said...

biar betul ? entry panas nie..

jg diri elok2.. amalkan ayat pelindung diri ke.. :)

cik salwa said...

ahaha. awak pon suke jugak kan, kan.. LOL. take care. ;)

h A n Y S said...

ye keee??!!errrr..hati2 lah dude~haha

Ann Ishak said...

alahaiiii ngeri lah pulak

~CAHAYA~ said...

itu la kemesraan mrk...bkn gangguan seksual kot...huhu

E Ja said...

errr...their cultural way to show how close u r wif each other maybe? juz asking here. anyway, smoga slamat di sana =)