Fast food in Arabic ?

November 01, 2011 iPai 13 Comments

Salam

Besok hari rabu ek ? Kalau buat post bergambar awal 3 jam leh tak ?

 Haa, sama tak bunyi 'Ketchup' dalam arabic tuh ? 
Kat sini takde sos cili T_T


 Cuba eja 'Pizza' tanpa furuf 'Pa'
Heeehee


Haa, cam ne nak eja 'Chicken McNugget'
Gigih mengeja ok !! 





I'm lovin it !!

13 comments:

TeAqArH said...

eh ipai..katne ni?? lame gile x jenguk blog ipai..:)

Acik said...

wkakakaaa ...
bitza! :)

rase die same x nan msia pnye?

salwaismail said...

sama je kan dengan malaysia punya? cumanya, bahasa je tukar. :)

wah...kt mana tu

Aemy Shamy said...

waaa unik! mcm sedikit awkward kan klu jumpa benda yg kita biasa jumpa kat negara sendiri tp berlainan di tempat lain..hehehee..

atiyahkaman said...

hahahaha nampak sama...tapi mesti was was nak makan takut ta sama

Hans said...

erk
diorang makan kicap je?
cili tak ada?
gila tak nikmat

uwmaisarah said...

lame tak singgah sini,
hihi.

cayalah, bahasa arab sume!
takde baris tak reti nak baca TT

salam aidiladha oke ipai. hee (;

izfanora said...

nice lah.. best nyer dok tempat org.. mcm2 boleh tgk..

BLADE EDGE said...

menarik jugak... tp bunyi yg nak disebut tu kedengaran pelik sikit sbb ada sesetgh huruf dlm rumi takde dlm ejaan jawi :-)

E Ja said...

bkn kat sne org2 dye makan pedas gak ke? apsal lak xde sos cili...alah, beli cili blender sdri je. buat sambal blacan sdap uh!