Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Sunday, October 30, 2011

Komunikasi adalah sangat penting

Salam

Komunikasi adalah satu benda yang sangat penting dalam apa jua urusan. Tanpa komunikasi, kita tidak dapat menghantar mesej dan menerima mesej daripada orang lain. 

Walaupun perbezaan bahasa dan kekangan bahasa yang digunakan dapat menyebabkan mesej yang ingin disampaikan menjadi terhad. Jadi, tidak kisah bahasa kita teruk, atau dia tidak dapat menagkap penggunaan bahasa tinggi, gunakanlah bahasa yang mudah dan ringkas.

Janji mesej disampaikan !!!

Masalah komunikasi memang berlaku di mana-mana. Kalau mengajurkan projek kecil di universiti pun boleh jadi serabut, apa nak di katakan dengan alam pekerjaan. Jadi sentiasalah ingat di dalam kepala, dapatkan mesej yang betul dan sampaikan mesej dengan jelas.

Baju hijau dan baju hitam tuh adalah geng company aku

Yang baju coklat tuh, wakil client Engineer daripada Gulf Farabi
(Sini kan, orang arab jadi bos je. Engineer banyak daripada India)



11 ngomelan:

salwaismail said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

acecehh Ipai hensem tu! hehe :)

Rozuan Ismail said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya cam ipai yg mana.hehe

SoLy SoLicious said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dah fasih berbahsa arab ke? hee

ijA said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahh..engineer..bidang apa ek?>

miss nadeeya said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hai engineer handsome, folow le kite pule :)

Syuxer said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bro ipai paling hensem dalam gambar tuh..kalau aku nak berkomunikasi, aku kadang2 guna bahasa isyarat simple hehe..

syarifahsidrus said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mr.insinyur!uhuhu..:)

susahlah nak berkomunikasi kalau bahasa masing2 tak faham kan

me suya said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ooo Ipai kerja sekali dengan tunang nadiaa ye.. take care there~

aimie amalina said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pehhhh
mang cabaran kot
tambah2 keje
bukn bole main2 kan
kat U bole la nak joli2
rfer lect, mintak extend masa ke ape

ni kalo ada masalah komunikasi lagi
aiyaak
mang susah
huwaaaa..
cabaran la utk geng baju ijau ni
hehehee =]

najihah sahami said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waaa..besnya ipaii..hehe..keje bebaik ye. tak mo gaduh2...piat kang. hahaha

hira said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

abang ipai yang duduk tu eh? erk. tak pasti la -.-

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget