Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Tuesday, August 25, 2009

Terlanjur Cinta ..

Salam

Lirik Lagu Terlanjur Cinta - Rossa ft Pasha


Waktu bergulir lambat merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam menjadi sebuah dilema
Mengertikah engkau perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis tetes embum basahi mata hatiku
Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurang ku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta aku tetap cinta

Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan
Kau pertanyakan cintaku

Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta
Karna sekali cinta aku tetap cinta

Balik dari solat Terawikh, terdengar plak lagu nie .. (teruk betui iPai ni , bukan nak zikir ke hape.. haish) .. lagu ni best kan ?? (mula dah .. die dah mula dah).. hehhe .. tibe2 teringat plak zaman muda2 dulu kan (bak kate org tuh, aku skrang mcm bdk master, so ..).. lelaki ngurat wanita bdk perempuan ... dan perempuan plak perasan dingurat .. heheh .. (ape yg ko merepek ni iPai) ..

Senang utk kita katakan cinta kepada jantina berlawanan kita .. kalau susah pon, senang saja kita jatuh hati dengan seseorang yg dinamakan perempuan .. (kalo perempuan, sebaliknya laa) .. tapikan, nape laa susah sgt kita nak jatuh cinta pada pencipta kita ... haish .. runsing dah .. umur dah dekat dua abad dekad, tak sampai tahap tuh lg .. aku sendiri pon tergapai gapai mencari cara untuk mencapai tahap itu ...

Bayangkalah, pada tahap itu, kite rasa susah ati ,ingat Dia .. kita kenyang ,ingat Dia .. kita terhantuk, dlm hati 'Aish, kekasih Agungku sedang sedarkan aku pasal sumthing ni' .. Dan pada tahap itu, kite tak kan rasa sesuatu yg berat dlm hati kita .. lapang sentiasa ...

Di bulan Ramadhan ini, usaha laa baik2 utk latihan kita ... Moga semua dpt manfaat dr bulan yg mulia ini .. (eh esok ade test.. baru nak baca .. adeh ..)

6 ngomelan:

me said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

i.allah kalo kite ingat die waktu kite lapang, die akan ingt kite waktu kite sempit..fhm x? mksud nye, x hnye ingt die time susah...mmg susah nk capai tahp ituh, tp boley cube usaha kan?

n for the test~ chaiyok2! berusehe!

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

thank u ..

Evi LoLyta said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

igt ipai terlanjur cnta dgn sape td hehe

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahh .... tajuk mesti catchy sket .. heheheh ...

btui tak cik lolyta ...

Tea Dno said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ni lah kalau dah namanya manusia. cinta pada manusia lebih banyak berbanding kepada Sang Pencipta.

Tea Dno said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak guna cakap banyak. tea pun 2x5=10 je. hmm.

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget