Abang Stalker nak tahu pasal wanita Arab

October 15, 2011 iPai 15 Comments

Salam



Hee .. Entri ini merupakan request daripada Abang stalker .. Kalau dah masuk bab ni mesti orang tanya wanita arab cantik ke tidak, cun ke tidak ?

Terus-terang aku katakan, semua wanita arab yang aku nampak di sini memakai jubah dan purdah warna hitam. Haa, cam ne nak agak diorang cantik ke tidak. Tapi kalau tengok mata je memang dah cukup cun la. Itu pun tak leh nak tenung lama-lama. Silap haribulan kena maki terus-terang di tempat awam. (Tips: Pandang jeling sekali, then lepas tuh jangan pandang lagi =P )

Wanita bukan Islam juga perlu mengenakan jubah di tempat awam. Kebanyakkannya boleh dilihat kepada wanita Filipina di sini. Dah laa muka aweks Filipina ni memang dah macam Melayu, memang macam usha awek Malaysia juga laa.

Jadi abang stalker cukup tak info pasal awek arab ? heheh

P/S:
-        - Tapikan kalau nampak ada wanita arab yang hanya pakai tudung biasa mesti ramai yang usha. Memang cun @_@ 
--



15 comments:

EYFAalias said...

amboi abang stalker gatal!

Acik said...

wanita arab cun tp perangai camner? dengar2 mereka tu kasar ... heheeee!

Ira Bulat said...

deorg friendly x? means perempuan arab.

Bro ahmad said...

nak jugak tengok..mesti tinggi lampai?

pakwe arab pulak cm ne?? (menggatal ni)..haha

wanita arab mmg cantik, sbb tu dorg digalakkan pakai purdah..


ipai, jgn pandang lama2, nnti kena hempuk ngn mat arab haha


p/s: amboiii ipai..suka suki yerrr :P

ada link blogger arab tak?hihi

bg pic sket ipai..hehe

Aemy Shamy said...

tgk mata dah cantik, apa lg klu tgk muka kan..my mum pun cakap pempuan2 arab tutup muka sbb muka dorg terlampau cantik..huhu..hah, apa lg..bawa la sorg balik malaysia :P

siti kektus said...

amboi abg stalker. kemain beliau ha. haha :p

alif haris said...

haha abg stalker nk pasang isteri arab ke tu ?? haha :D

musi said...

kalo difikir quran dalam basa arab,nabi arang arab, tentu arab banyak kelebihan, girlnya pun banyak cantik2 laa.

me suya said...

oittt kamu pun ushar sama yaaa~

wanita msia x cantik ke??=_=

hira said...

haha. sama je semua. kecantikan tu luaran. yang penting, dalaman. sekian, terima kasih. hahaha :p