Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Saturday, October 15, 2011

Abang Stalker nak tahu pasal wanita Arab

Salam



Hee .. Entri ini merupakan request daripada Abang stalker .. Kalau dah masuk bab ni mesti orang tanya wanita arab cantik ke tidak, cun ke tidak ?

Terus-terang aku katakan, semua wanita arab yang aku nampak di sini memakai jubah dan purdah warna hitam. Haa, cam ne nak agak diorang cantik ke tidak. Tapi kalau tengok mata je memang dah cukup cun la. Itu pun tak leh nak tenung lama-lama. Silap haribulan kena maki terus-terang di tempat awam. (Tips: Pandang jeling sekali, then lepas tuh jangan pandang lagi =P )

Wanita bukan Islam juga perlu mengenakan jubah di tempat awam. Kebanyakkannya boleh dilihat kepada wanita Filipina di sini. Dah laa muka aweks Filipina ni memang dah macam Melayu, memang macam usha awek Malaysia juga laa.

Jadi abang stalker cukup tak info pasal awek arab ? heheh

P/S:
-        - Tapikan kalau nampak ada wanita arab yang hanya pakai tudung biasa mesti ramai yang usha. Memang cun @_@ 
--



15 ngomelan:

EYFAalias said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amboi abang stalker gatal!

Acik said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wanita arab cun tp perangai camner? dengar2 mereka tu kasar ... heheeee!

Ira Bulat said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

deorg friendly x? means perempuan arab.

Bro ahmad said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nak jugak tengok..mesti tinggi lampai?

SoLy SoLicious said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pakwe arab pulak cm ne?? (menggatal ni)..haha

[sutera kasih] said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wanita arab mmg cantik, sbb tu dorg digalakkan pakai purdah..


ipai, jgn pandang lama2, nnti kena hempuk ngn mat arab haha


p/s: amboiii ipai..suka suki yerrr :P

[sutera kasih] said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ada link blogger arab tak?hihi

Anak Pak Muin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bg pic sket ipai..hehe

Aemy Shamy said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tgk mata dah cantik, apa lg klu tgk muka kan..my mum pun cakap pempuan2 arab tutup muka sbb muka dorg terlampau cantik..huhu..hah, apa lg..bawa la sorg balik malaysia :P

siti kektus said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amboi abg stalker. kemain beliau ha. haha :p

alif haris said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha abg stalker nk pasang isteri arab ke tu ?? haha :D

musi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalo difikir quran dalam basa arab,nabi arang arab, tentu arab banyak kelebihan, girlnya pun banyak cantik2 laa.

me suya said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

oittt kamu pun ushar sama yaaa~

merahitujambu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wanita msia x cantik ke??=_=

hira said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha. sama je semua. kecantikan tu luaran. yang penting, dalaman. sekian, terima kasih. hahaha :p

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget