Panasnya Ais !!!

June 22, 2009 iPai 10 Comments

Salam,

"Haa, ni laa dia ... dah laa tak reti nak duk umah time cuti .. dah balik umah, tak reti nak duk diam, asik jalan je ..." Agaknya itu yang terdetik kat hati Ibu aku .. heheh ....

Jadi, hari ini pergi Meluncur atas ais di Sunway Pyramid Subang .. dan buat pertama kalinya aku pergi dengan membawa kereta ... sebelum ini, naik kenderaan awam je .. penat sket dan amik masa (paling cepat 1 jam 30 minit) dan akan ada limit masa ... Naik kereta, takde limit masa (budget nak meluncur sampai malam, baru balik .. budget je) - siap google map woo .. haha.. punya laa semangat ..

Aku ngan adik laki aku gerak awal pagi (member lain, tak jadi nak pg .. dan yang lain tak ajak .. haha .. tak plan awal-awal pun .. sori guys) ... Saufi pun gerak awal juga, dan kawan-kawan dia pun tak dapat pergi ... Tiga orang je laah kami pergi skatting ... uhuhuhu



Sampai-sampai je dah excited terlebih laa plak .. sebab tengok ring skate kosong gile ... wah .. BAHAGIANYA RASA ... haahaha ...

Ni yang best kalau pergi weekdays, budak-budak kecik semua pergi sekolah ... hahahaha

<- Nampak 'akak' sweater putih nie ? terer woo die skate .. ahhaha

Apa tunggu lagi










TransformER










Lepas itu skate laa ...













































































Apsal gambar mamat nie je ...??

Dah laa tak hensem mana !!!

Skate pun macam hape !!!

Berangan terer laa tuh !!!

PoyoZZ !!!! Hahahah







Skatting punya skatting ...


Kaki pulak yang melecet ...


Tu laa ... skate dalam keadaan tak sedarkan diri (wah macam mana tuh??)


Al-kisah kaki melecet ... skate tak hengat dunia punya, sampai berpeluh-peluh kat kaki (macam jogging) ... stockin basah .. melecet ...


Saket woo ... terkena air, rasa pilu betul di hati sampai menetes air mata dibuatnya ... wakakaka


Padan muka ko !!! Skate tak hengat !!





Bagi menceriakan hatiku yang lara disebabkan kaki yang melecet,


Ya ... mungkin kurang jelas sket ye ...


Nampak tak budak baju kuning hitam tuh ... haa ... korang nak tau, dia pakai kostum lebah ...


Tinggi dalam 80 cm je ... dah laa kecik, pakai kostum lagi ... memang kiut gile ah ... tengah wat latihan skate die ... umur dalam 5-6 tahun kot ..


KIUTNYE DIE !!!!!!
Menjadi tarikan satu ring ais tuh ... uhuhuh







Setelah puas meluncur ... berehat ..
Akak sebelah tuh takde mengena dalam cerita ini yer .. die tumpang glemer jap ...


Aku ???


Kene cooling down ...


Eh awatnya ?? bukan ais tu sejuk ka ??


hahahahah ... kene cooling down sebab aku skate berpeluh satu badan ... ewww




Apa tunggu lagi ... dah panas ... Bukak baju laa !!!!






Haa ... semua perempuan berkerumun ...


Oh well, aku tau laa badan aku macam body builder, tapi jangan laa nak kerumun-kerumun I plak ... rimas laaa ...


I malu ....


Ngeh2 ....


Tipu je tuh ....






Mana ada sampai telanjang ... pakai 2 lapis ...





Haa ... baju nie lecun habis basah ...


(owh patut laa aweks2 tak datang dekat ... Mereka tengok aku ni terlebih sihat dengan peluh )


Hahahahah




Tu pasal tajuk post ni 'Panasnya Ais'


















































Haa .. tak sampai 3 jam pun kitorg skate ... dah klua... perut lapar .. kaki sakit




Dan


Orang pun dah start ramai ... Tengok >>












Jadi apa yang saya dapat ???
Kaki melecet ... wakakaka




Dan saya juga telah terjumpa, wireless headphone utk PSP saya .. Yeay !!!! Dah berbulan cari, akhirnya jumpa yang paling sesuai dan yang paling murah ...
Akhirnya pemburuan ku terhadap wireless headphone telah tamat ... hahaha ... harga ?? Seratus je ... tempat lain ?? tidak akan kurang dari 2 ratus ... so, murah tak ??


Wargh letih ye ...



10 comments:

ahahaha. ak rse kalo ko tanggal semua bju ko lagi nmpak hawt!
(errr..hot ke??..mcm xje)..
Ruginye tak pegi..huhu..tapi..ak bukan reti pun...karang habes lencun je..sia2..

iPai said...

hahah ... ais lambat cair td ... sebab orang tak ramai ... heheh

YAN^S said...

kau tinggal kat mana.... lain kali kalau gi lagi boleh visit aku :P

sweetpearl24 said...

wooooohohooo...
jelez jelez jelez...
nk maen jugak....
huhuhuu..

wah!

kasut roda tau la, tapi xpernah try itu ais skate

sma x?

iPai said...

yan ~ lawat ?? uhuh ..umah jauh sket ..seremban ... hahaha

wani ~ nanti kite wat trip ramai2 ... hehehe

daniel ~ hem, kasut roda penah men masa kecik2 dulu ... tp aku rase ice skate lg susah sket, sbb geseran kurang ...

Diriku.... said...

bile la ak nk rasa main skate tu...!!! huhuhuhuh...
builder la sgt badan ko!! ceh!

iPai said...

hahaah ... a ah laa ... ajak ko ... lupa sgt ... sori ... sbb aku plan secara tibe2 pada hari ahad utk g skate nie ... konon2 ye nak jd spontaneous laa ... uhuhuhuh

last2 mmg takde org dpt ikut ... hehehe

Tea Dno said...

perhh seronok nya pegi ice skating. hahah. bape ringgit eh masuk?

Tea Dno said...

hehe kalau slalu pegi mesti syiok. sebab dah terer. kuikui.