Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Tuesday, June 9, 2009

Tag from SweetPearl ...

Salam..

So, I been tagged by sweetpearl24 ... This is my 2nd time to be tag ... uhhuuhuh ... so here goes ..



1. Kekasih saya adalah –
seorang yang wanita yang baik .... (xde lagi jadi, nak cite ape lagi??)


2. Saya sedang mendengar –

sound effect movie daripada roomate + kipas baru yg berpusing laju


3. Mungkin saya patut –
mulakan kerja-kerja adobe saya


4. Saya baru sudah –

mengemas katil yang bersepah dengan baju kotor


5. Beza rakan, sahabat, kawan –

ada beza ke ?? sama je kot ....


6. Saya tidak faham –

kenapa saya terlalu banyak berfikir ... org lain pon ade masalah juga


7. Saya perlu mencari –

penyelesaian kepada masalah saya tuh


8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya –

'Tak mau' (kata Saufi, saya belikan dia panadol, sbb tgk dia selsema .. )


9. Makna kehidupan –

besar makna ye tuh ...


10. Cinta itu adalah –

sesuatu yang sgt indah dan luas makna ye


11. Saya paling suka –
buat benda yang saya suka


12. Saya akan cuba –
habiskan kerja adobe dan uruskan masa saya dengan lebih baik


13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka –

hem, asal ye drpd percakapan orang cina yg dlm dialog mereka ada partikal bunyi yang tiada maksud ye .. dan masalah org Malaysia suka ikut benda-benda yang nak unik, ke dalam kehidupan mereka, maka perkara tersebut terjadi ... (ni men agak je .... tp bedasarkan pemerhatian saya LAH)


14. Telefon bimbit saya –

satu dalam laci kot, dan satu lagi entah di mana


15. Katil saya –

cantik tersusun rapi


16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya –

'kenapa kau jd mcm nie?'


17. Teknologi adalah -

memudahkan kehidupan manusia


18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak –

see, watch and learn


19. Semalam –
Birthday Raihana dan saya baru sampai USM


20. Hari ini –

saya rasa mcm tak kene je


21. Malam ini saya akan –

Dah malam pon


22. Esok pula saya akan –

memastikan Saufi sihat dan meneruskan kerja-kerja RA saya


23. Saya betul2 inginkan –

ketenangan


24. Badminton atau futsal –

Badminton (dah lama tak main futsal, xtau boleh main atau tak)


25. Karaoke –

Bila 'Geng Bas Sekolah' ajak ...


26. Kereta –

kancil siri pertama di Malaysia


27. Bilik yang terang atau gelap –
ikut keadaan .. perlu gelap, tutup lampu .. perlu terang, buka lampu ...


28. Makanan jepun adalah –

Best juga rasa ye .. tp tak leh makan selalu


29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang –

'Weh, amek laa panadol ni'


30. Siapa yang anda tag –
Nazihah , sheeqah , Azim ... n sapa2 saje ..









1 ngomelan:

Tea Dno said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kehkehkeh. banyak yang berkaitan.

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget