120th Post; Nak Masuk semester akhir !!

December 21, 2010 iPai 2 Comments

Salam

Wah, sekali taip tajuk post kat atas tuh, meremang bulu roma. Takut pun ada, sebab tak sangka, rupanya dah duduk semester akhir kat USM Kampus Kejuruteraan ini. Argh .. tua dah aku ini..

Minggu depan dah nak mula kelas, tapi result tak dapat lagi. Tunggu sajalah.

Jadi, aku cuma nak inform yang bila aku dah masuk semester nanti, dah mula start kelas, kebusyan yang melampau akan melanda, sehinggakan tak sempat nak bernafas. Maka, blog ini akan di pinggiran. Uhuhuh. Dan kemungkinan akan berhabuk teruk.

Selama-lama seminggu lebih dalam bulan cuti ini, aku dah upgrade blog aku sehabis-habisnya dan sekarang jadi apa yang korang lihat sekarang. Dan selama seminggu ni juga laa, aku cuba trackdown balik kawan-kawan yang ada kat blog. Alhamdulillah, jumpa laa juga.

So, di sini nak kongsi pencapaian. Aku mula berada di alamat web baru ini pada 13th December 2010. Dan selama itu, 21 post (termasuk post ini) berjaya dikeluarkan. Walaupun bagi sesetengah daripada korang pencapaian ni biasa2 je, tapi bagi aku ia cukup bermakna. Selama 8 hari aku dengan alamat baru aku ini, ini yang aku dapat;

Klik sket
Kalo nak kasi terang, kasi klik sama itu gambar ya. Maka kepada rakan-rakanku yang sama last semester dengan aku, mari kita pulun. Sapa yang dah habis, pulun laa apa yang anda tengah pulun k. TATA !!

2 comments:

selamat pulang belajar! (~_^)

iPai said...

ahha .. terima kasih ..