Kononnya WW | 1Malaysia

September 21, 2011 iPai 20 Comments

Salam


Walaupun Sambutan Hari Malaysia sudah lepas

Semangat 1Malaysia

Bukan sahaja boleh ditunjukkan hanya pada hari-hari tertentu

Tetapi setiap masa dan ketika

Supaya hidup di Malaysia aman dan harmoni

Walaupun berbilang kaum

Semuanya bermula bila kita membuka ruang dan peluang dalam hati kita 

 Group Final Year Plant Design aku masa 2 semester terakhir
Tengah celebrate selepas presentation Plant Design 
Group paling unik sekali sebab ada campuran ketiga-tiga kaum 

20 comments:

Ezad Skytech said...

baru la 1 Malaysia kan iPai...heee~

zuneta said...

1 malaysia...mmg kena tanam lam diri ni, sbb ada yg masih bersifat perkauman...

Jue said...

Dulu waktu kecik, kita kwn x kira bangsa, kaum pun kan. Rindu tol saat tu

Bro ahmad said...

wahh complete satu Malaysia ni..orang jawa mcm bro tak selit kt situ.

wow best2..:) dulu dekat SMK Convent Butterworth tiyah berpeluang la kawan dengan lain lain kaum..tapi bila transfer ke perlis dah ken kawan dgn melayu shaja...:(

haaaa itu dia semangat 1 Malaysia hehe..dulu ms study, sy ada group rapat..dh lengkap bangsa tu cuma xda india hehe

RepublicAku said...

cantik pulak gambar tu...

bagus..semua kaum bersatu :)

siti kektus said...

nmpak2 1 malaysia nya. ;)

Aimifiqa said...

satu malaysia ni.waaa~ bagus2, teamwork mesti hebat kan?

sy pun pernah 1 group ade 3 bgsa :)

mane se name Ipai ni? hehe!

Yumida said...

bgs la si ipai ni..cm 2 la..perpaduan 2 penting sgt kt mlysia nih...si ipai yg mn 1 erk? haaa..cermin mata 2 kan..kan..kan..

Yatie Awang said...

itu baru semangat 1 malaysiakan

Sha said...

tu diaa..complete 3 bangsa dlm 1 grup..kalo der byk bgse lgi..dh mmg 1M dah tuh..heheh

Hanie_Dew said...

group 1 m'sia.

wahh..pendokong 1malaysia la ipai nih. hehe....

bagus2.. yang ini baru satu 1 Malaysia.. :)

lengkap da...1 malaysia ^_^

org tu pasni g saudi plk..