iPai seorang Lecturer Sporting

September 23, 2011 iPai 28 Comments

Salam

Haa, sejak bila aku jadi lecturer ni. Aku baru je habis degree, boleh plak tiba-tiba jadi lecturer. Sekarang ni kelayakan minimum untuk menajdi lecturer pun mesti ada Master, baru boleh mengajar sebagai lecturer. Hee, yang sebenarnya aku dapat award

Lecturer Sporting July 2011



Terima kasih kepada Aimi atas hadiah yang menarik dan cantik ni =)

P/S;
- Nisa Kay mention aku dalam post dia la. Adeh malu aku, dah laa aku terngumpat dia kat post tuh 


- Gigih Syaza cari baiki RSS feed yang problem. Aku sendiri pun tak jumpa solution sampai skrang


- Thanx Abg Stalker nak kasi hadiah cenderamata !!!  Tengah tunggu hadiah sampai umah

 - Entri autopost. Tengah on the way ke Penang. Nak KONVO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hee


28 comments:

semua orang syg awak la haha

Diana @ BKKC said...

lecturer di alam maya...

Zahirah said...

cantik award ni. eh, abang ipai congrates tau! hehe :D

azeemazain said...

wahh bestnya,..tahniah..=)

Mr.Superman said...

wiwitt...;)pai,cri awek penang 1 tuk aku.

Acik said...

selamat berkonvo! jgn iPai pakai topi koboi sudehhh! hahahaaaa ...

cewahhh...ramainyaaa sayang ipai...haha. nak tumpang kasih sayang la..:P

wahhh nak g konve yer...selamat berkonvo ler...take pic..nnt share ler...hehe ^_*

selamat berkonvo ye ipai :)

Sha said...

slmt berkonvo :))

teha said...

wah2 ! dh nk konvo dh die..

Ceiler Mun said...

untunglaaa.... hehehe..


errr.. iPai budak USM ea? kenal aqram x? penulis dalam blog terfaktab tu.. rasa2 dia budak USM gak kalau x silap saya la.. hehhehe~~


btw.. congrate ea bro.. ^^

Afikah Aziz said...

tuah badan hehe..tahniah ipai,lame xjenguk sini wuwuwu >_<

Hans Hanis said...

wah
dah nak konvo
congrats abang Ipai

Unknown said...

tahniah..serius cantik huhuu

Mrs Nurul said...

selamat berkonvo ipai...

aemynadira said...

ha'ah kan, iPai mmg layak dah jd lecturer..pakar motivasi pun ngam..hehe ^^

aemynadira said...

oh ya, tahniah utk awards tu ^^

abglan said...

hu hu.. tahniah iPai.. :)

selamat berkonvo sahabtku ipai :)

selamat bergembira !!!

masih gigih mencari solusi masalah tu ipai huhu

senyumSOYA said...

ipai!! nak bunga konvo...hehehheeh

wah...tahniah!!!!!=]

tahniah..and selamat berkonvo iPai

hai ipai..dh konvo ke?gambar mana??
mana aci, sy dh share album konvo aritu, turn ipai lg hehe

ct kektus said...

ececeh. dapat award tu. ;)

anismelon said...

untung la awk..semua org syg..kite xde pn org syg..sob sob..:p

Jue said...

oooop minat Nisa Kay hupenyerrrrrrrrrrrrrrr

ieza ashaari said...

part abg stalker nak bg hadiah tue mmg sedih kot.. nama izfa bawah nama ipai je.. huhuhu..