1st GA-My Birthday Giveaway

January 12, 2011 iPai 3 Comments

Salam

Walaupun saya sedang demam kini dan sangat-sangat bz (BANYAK YE KEJE !!!), saya berusaha untuk membuat something sebelum saya betul-betul pengsan. Jadi tersempaklaa dengan post cikDa, yang menge'tag' saya untuk post ini.

Sesiapa yang suka-suki dalam main tekan-tekan, leh tekan link Deqlis untuk keterangan lanjut post asal Birthday Giveaway ni.


Saya tak kenal cik Deqlis ni, tapi ucapan saya kepada cik Deqlis,

Selamat ulangtahun yang ke- .... Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan sihat selalu. Moga dipermudahkan segala kebaikan yang mendatang kepada cik Deqlis. Amin

Hadiah tarak. Sebab duit scholar tak masuk lagi.

Nak tag sape ek? Tag mereka ini laa

3 comments:

deqlis said...

salam dik Ipai..

thanks join...
n good luck...

iPai said...

heee .. thank u ... !!!!

Mr.Superman said...

ucapan yg agk skema..hahaha