iPad dah murah dah !!

January 24, 2011 iPai 4 Comments

Salam

Haa.. Dah murah ? Macam mana laa aku boleh kata murah, sebab sampaikan ada parti yang berkempen menggunakan iPad. Gila style. Cuba baca berita semalam <- Nampak sangat laa aku ni, lambat benor baca paper ye.


LABIS 23 Jan. — Gajet moden seringkali menjadi peralatan yang penting dalam melaksanakan tugas seharian namun bagi (Nama parti - untuk mengelak unsur-unsur politik), komputer tablet terbaru iPad, yang dimajukan dan dipasarkan oleh Apple, menjadi peralatan terkini yang digunakan untuk membantu petugas parti semasa berkempen
(Sumber: Berita Harian) 

iPai .. eh salah iPad. Source: malaysiahotelnews.blogspot.com

Apa pandangan korang apabila pada masa akan datang, anda nak pergi mengundi, anda nampak orang-orang yang berkempen sedang menggunakan iPad. Adakah anda terpengaruh dengan imej mereka ? 


Korang rasa diorang stylo ? Adakah ia sedikit sebanyak dapat mencuit hati anda untuk mengundi mereka juga ? huhuh


Aku tak moh jawab, cuba korang fikir sendiri. Renung-renungkan dan selamat beramal

4 comments:

Tea Dno said...

xtau nk komen ape. huhu., mmg stailo habis lah, tp macam err, nk menunjuk je. kureng suke lah touch2 ni. rimas.

Unknown said...

duit tak cukup lagi nk beli. :D

Mr.Superman said...

org ganas cm aku x sesuai la kot gn ipad or hp jns touch skrin ni.hrp aku kopak kn nti.

haahahah

Afikah Aziz said...

perghhh kaya2 klu berparti pun guna bnde alah ni hehe :p