Aku dah jadi Uncle ???!!

February 16, 2011 iPai 7 Comments

Salam

Pagi ini dapat message bangun tidur daripada MGA bagitahu pasal kawan di, Fauzul a.k.a Pojul sudah pun selamat bersalin. Kalau ikut dalam Facebook, Fauzul ni dah dimasukkan ke dalam wad bersalin pada pukul 6.45 PM dan selamat melahirkan anak lelaki pada pukul 8.30 PM. Maka baby boy laa ia. Tahniah buat Fauzul dan Sadiq !!!

Fauzul ni kawan dan rakan sekelas Miss Green Apple, dan dia telah berkahwin sejurus sahaja habis belajar. Masa graduation bulan 8 tahun lepas (time Miss Green Apple dan Fauzul ni grad) Fauzul pun dah mengandung 2 bulan. Kawin terus pun sebab Sadiq tuh dah ada restoran makanan yang agak kukuh di Penang/Kedah (Tak pasti. Yang pastinya, memang tak perlu risau pasal duit laa. Sadiq ni dah siapkan rumah khas lagi sebelum nak kawin tu.

Bila tengok gambar baby kat Facebook tuh jadi seram laa plak. Ye la, kalau sekaranglaa aku di tempat Sadiq, sangat-sangatlah tak bersedia nak jadi bapak. Wah. Takut laa plak.

Moral of the story: Marilah berusaha ke arah kebaikan untuk persediaan di masa hadapan. Amin

Gambar baby Pojul
Baby Pojul

7 comments:

wee.alhamdulillah. comel baby pojul..adakah saya sudah bersedia?? heee

sweetpearl24 said...

wah! tahniah kat kawan uncle ipai yea..

Dark Light said...

aik? dah ilang curfew ke?

Unknown said...

tahniah..jd uncle yg baik taw!!

mmg la ko tak ready sbb ko tak kawen!! hahahahahhaha..
suke baby!! nak satu laaaaa..

dulu adik aku kalo suke pnjat2, ayah aku mesti cakap, jangan panjat nnti jatuh kaki patah. tapi adik aku jawab, "takpe, leh beli kat kedai GOPO".

kalau lah baby yg comel ade dijual die kedai kan? -_-

iPai said...

Agaknya memang semua wanita yg normal akan kata "nak satu la"

Hahah. Comel2 .. belilah baby yg comel itu kat kedai GOPO

mye said...

alhamdulilah..
chumelnya baby tu..
hehe