Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Saturday, February 5, 2011

Zodiak Baru !!! Aku bukan Aries lagi !!

Salam

Havoc-havoc ... Aku tak tau la kalau aku dah ketinggalan zaman, tapi aku baru dapat tau pasal tarikh zodiak sudah bertukar .. Jadi aku yang asalnya aries yang hensem gitu, dah jadi

Pieces

Dan tiba-tiba tanye, pieces tuh ape ? Kuat ke ? (Konon-konon aku kipas susah mati Aries, sampai tak tau pasal zodiak yang lain).

Ok, mari kita cek korang punya zodiak baru pulak.

Capricorn 
January 20- to February 16

Aquarius 
February 16 to March 11

Pisces 
March 11 to April 18

Aries 
April 18 to May 13

Taurus 
May 13 to June 21

Gemini 
June 21 to July 20

Cancer 
July 20 to August 10

Leo 
August 10 to September 16

Virgo 
September 16 to October 30

Libra 
October 30 to November 23

Scorpio 
November 23 to November 29

Ophiuchus 
November 29 to December 17

Sagittarius 
December 17 to January 20


Ok kepada tuan-puan yang birthdaynya pada 29 November sampai 17 Dicember mesti hairankan ? Apa ke bendanya Ophiuchus ? Inilah zodiak baru ( yang ke-13) yang baru wujud, yang melambangkan seorang lelaki memegang ular. Wah macam kat Egypt purba gitu. Dan ular yang dipegang oleh lelaki itu melambangkan simbol perubatan.

Berdasarkan penjelesan Ahli astronomi, tarikan graviti bulan telah menyebabkan peralihan paksi Bumi (tak banyak, sikit je). Jadi disebabkan peralihan yang sedikit itu, korang punya zodiak tuh, naik satu zodiak. Macam aku, dulu, Aries, sekarang dah jadi Pieces.

Huhu. Agaknya apa jadi kat orang yang  pakai rantai zodiak dia. Heheh. Mesti ramai yang rasa nak campak beli baru. Yang pakai tatu ? Orait, ni laa tiba masanya nak tanggalkannya. Oh yeah. <Tatu haram di sisi Islam k>

Pandangan peribadi aku, aku bukannya percaya sangat pasal zodiak-zodiak ni. Dulu aku ada ikut juga perkembangan horoskop setiap bulan, tapi bila fikir balik semua tuh, tu semua tak boleh percaya sangat. Apa yang dia tulis bulan tuh, lebih kurang je dengan bulan lain ek. Kan lebih baik, kita hari-hari berusaha untuk buat yang terbaik. Kan lebih bagus kan ?

Jadi zodiak-zodiak untuk suka-suka je. Apa zodiak baru korang ?? heheh

16 ngomelan:

Nik Evi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tp saye tak berubah pon.. same jugak gemini ~~

En Jay said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ades, jadi aquarius.. pieces lagi cool, ikan.

Bill 丰 Kayroon said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sy pieces..ape kes berubah ni?hahaaha

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yang tak berubah tuh sebab, zodiak baru .. tu pasai tak bertukar ..

Wani said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

What!!!??? Taurus!???
TAKMAU!! nak gemini jugak~~~~

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Aip ... takleh2 ..

Aidil Salleh said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alorh....nk aries!!!

how come tukar ke pisces? xsuke3

HAHA...xkesah laa ape2 pun kan..

miss puteri said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pieces jugak! nak aries..
mcm dah sebati jeh.hehe..

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tu laa kan put n aidil .. aries best kan ?? hehehe

ceritasekupang said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak berubah jugak...

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak berubah sebab ada zodiak yang ke-13

Yayaa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

no matter what im saggitarian !! arghh ! hahhaa

uNcLe DeeN said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku tukar jd pisces drpd aries......elok2 jd kmbing ganas, truig tukar jd ikan yg lembut.....hahaha......

A.Y.S.H.A.H said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

zodiak aku jdi pelik yang bru tuh. zasss!! hahah

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

deen ~ heeh .. jangan kita jugak jadi lembut, udah lee

ayshah ~ uhuh .. nanti search kat tenet

Abang Stalker said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eh ye ke?dlu aku virgo.skrg da jd leo plk.

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget