Contest Kucing Paling Comel

February 09, 2011 iPai 10 Comments

Salam

Sedangku blogwalking, aku jumpa contest. Hehe. Contest tak susah mana, jadi join je la. Siapa-siapa yang nak join, boleh klik kat banner kucing comel kat bawah ni.



Kemudian, introducing kucing aku. Nama dia Ciko. Sebab bulu dia putih macam kapas gitu, tapi ada sikit-sikit kaler coklat kat muka, kat kaki. Maka nama dia Ciko laa.

3 orang yang saya akan tag
Wani (sebab dia ada banyak gambar kucing yang comel)
Izyan (Rasanya ada nampak dia tangkap gambar kucing)
Sheqa (Dia baru DSLR, suh dia tangkap gambar kucing)

10 comments:

apisv2 said...

timeksh join contest nie;)
pe2 pon
gud luck;D

kalau macam tu , banyak giler gambar boleh sent :p

iPai said...

hee .. cuba laa tanya enche tuan punya pertandingan ..

putra87­™ said...

waaaa... comelnya kucing yg kat banner tu.. hahaha..

iPai said...

hahah .. a ah laa .. yag kat banner tuh pon lg comel kan ?

ladysheqa said...

amboi, sukati je.. mana ada kucing cantik kat skudai niii...

Chiko AzreeN said...

mari berbesan !

iPai said...

ladysheqa ~ sheqa, ingat, apa yang plg penting adalah teknik, bukan objek ..

chiko ~ mari. saya tengah cari kucing yg kaler kelabu .. susah nak cari warna tuh ..

HAI ~ Eloooo...

jom joint contest AKU & KUCING

di blog saya

http://myshaizharblogcontest.blogspot.com/

TQVM

putribongsu said...

salam, kucing awak sgt comel :)
nama awak pon comel mcm ipad hehehe