Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Wednesday, February 9, 2011

Contest Kucing Paling Comel

Salam

Sedangku blogwalking, aku jumpa contest. Hehe. Contest tak susah mana, jadi join je la. Siapa-siapa yang nak join, boleh klik kat banner kucing comel kat bawah ni.



Kemudian, introducing kucing aku. Nama dia Ciko. Sebab bulu dia putih macam kapas gitu, tapi ada sikit-sikit kaler coklat kat muka, kat kaki. Maka nama dia Ciko laa.

3 orang yang saya akan tag
Wani (sebab dia ada banyak gambar kucing yang comel)
Izyan (Rasanya ada nampak dia tangkap gambar kucing)
Sheqa (Dia baru DSLR, suh dia tangkap gambar kucing)

10 ngomelan:

apisv2 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

timeksh join contest nie;)
pe2 pon
gud luck;D

aiman rashidd said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau macam tu , banyak giler gambar boleh sent :p

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hee .. cuba laa tanya enche tuan punya pertandingan ..

putra87­™ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waaaa... comelnya kucing yg kat banner tu.. hahaha..

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahah .. a ah laa .. yag kat banner tuh pon lg comel kan ?

ladysheqa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amboi, sukati je.. mana ada kucing cantik kat skudai niii...

Chiko AzreeN said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mari berbesan !

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ladysheqa ~ sheqa, ingat, apa yang plg penting adalah teknik, bukan objek ..

chiko ~ mari. saya tengah cari kucing yg kaler kelabu .. susah nak cari warna tuh ..

my shaizhar blog contest said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

HAI ~ Eloooo...

jom joint contest AKU & KUCING

di blog saya

http://myshaizharblogcontest.blogspot.com/

TQVM

putribongsu said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam, kucing awak sgt comel :)
nama awak pon comel mcm ipad hehehe

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget