Yeah .. AKU Kembali !!

February 15, 2011 iPai 5 Comments

Salam

Hee, dah ada balik dah. Buat semua yang tertanya, sama ada aku tukar password tuh betul atau tak, aku memang betul-betul tukar. Dan memang Wani yang tukarkan. Budget nak tahan seminggu tak berblogging. Tepat 7.25 PM mintak balik password blog aku balik. Hee. Aku tak tau sama ada aku gian nak berblog atau apa, tapi, aku just nak menaip je, walaupun takde benda nak taip.

Dan sebenarnya, aku memang siap plan nak diari seminggu pasal hari-hari aku tak berblog. Kononya taip kat Word, then copy paste kat blog bila cukup seminggu. Hee. Nampaknya tak jadi laa. Selama sehari lebih aku tak dapat berblog ni, dapat aku berfikir sejenak, macam mana aku nak control addictive aku dalam blogging ni.

Caranya adalah, memikirkan pasal mutu post. Uhuh. Malas nak elaborate panjang-panjang. Hee. Nanti start addictive balik. So, inilah dia diari harian yang berjaya dikekalkan sehari


Diari ‘Malam ini aku bertekad !! Berkorban’
15 Feb 2011
Aku bangun pagi hari ini, dan macam biasa aku akan ke laptop. Biasanya pada hari lain, aku akan ke laptop dan aku akan buka blogger dan mula membaca komen-komen blogger lain. Ini masuk hari kedua aku tak masuk ke dalam akaun. Semalam aku agak busy, mungkin kalau akaun ada kat aku aku pun tak sempat nak post, atau aku akan post juga walaupun kerja melambak-lambak.

Di komen, Cik Qaseh Dahlia mengatakan aku main-main. Itu yang dia fikirkan. Tak boleh halang. Betul juga apa yang dia kata. Sebab, walaupun password bertukar, boleh je tekan ‘Retrive Password’ dengan menjawab soalan-soalan secret tuh. Then dapat password, dan boleh post.

Mungkin tindakan ini, tindakan yang poyo dan mencapub ataupun macam budget ramai gila pembaca kat blog, padahal reader berapa puluh je pun. Tu pun aku nak berlagak kan? Ntah pape ntah.

Tapi misi aku untuk benda ni adalah supaya aku dapat control sikit menge’post blog. Sebab aku betul-betul rasa gila dan kerja aku banyak yang tertangguh sebab mengadap blog. (Walaupun tak berjaya kerana aku sedang mengarang di Word, sama macam mengarang di blog. =P

Ok, kena offkan feeling dalam diri pasal blog, kena study dan buat kerja. Banyak benda berlaku minggu ni. Kena focus !!!!! Terima kasih kepada Wani sebab tolong.


Hahaha. Nampaknya dapat berblog balik. Heee. Mampos laa test aku Khamis ni.

5 comments:

sweetpearl24 said...

ahahhaha... konon ujung minggu baru nk bukak blog, sehari jeh tuka psswrd, terus mintak balik, hahha...

ipai dan blognya tak dapat dipisahkan.. :p

iPai said...

yup2 .. kesian kekasih hati (blog adalah kekasih hati)

ogies_cuteis said...

haha.. papepon, tahniah sbb mencuba..

iPai said...

yup .. betul2 .. cuba itu penting .. nanti leh cuba lagi ..

mye said...

salam perkenalan..
wow entry yg pnjang..
hehe