Segmen Ramadhan Jejaka Terhangat: Makanan Buka Puasa Kegemaranku

August 08, 2011 iPai 5 Comments

Salam

 Hari ini aku jawab tag/segmen/contest. Dan masih dalam membalas komen dan balas kunjungan. Kalau nak baca post terkini sila ke Macam mana nak nampak muda dalam blog


 Klik kat banner untuk join ye.


Haa, adalah tag yang aku dapat dari Sutera Kasih. Sian aku dibuli olehnya dengan tag-tag yang banyak (padahal dua baru). Jadi kenalah share apakah makanan buka puasa kegemaranku.


Makanan Buka Puasa Kegemaranku: Nasi Daging
Gambar dikecilkan takut ada yang tengok terliur plak.

Di sebabkan aku dah 4 tahun belajar di USM, makanan ni lah yang aku makan hari-hari masa berbuka. Kerana apa, kerana ia free di masjid USM Kampus Kejuruteraan. Ya, korang baca dengan betul, FREE setiap hari. (Nanti aku share cerita buka puasa di U). Nasi daging ni famous dia belah utara dan lagi sedap kalau makan dengan air asam.


Minuman Buka Puasa Kegemaranku: Air Asam Boi

Kawan-kawan aku kata aku suka minum air ni macam perempuan mengandung. HAAHAH. Lantak korang laa, janji aku suka minum air ni. Air ni warna oren dan ada asam boi. Selalu minum tak makan pun asam dia. Hahah.

Saya tag;


P/S 1: Ehem, kepada cik yang tag, dah tau makanan fav saya. Bila nak belanja ?

P/S 2: Di kala post ini terpampang di blog, aku baru je terkedek-kedek nak ke blog korang. Korang jangan marah sebab aku lambat balas blogwalking korang tau. Cayunk korang.



5 comments:

Tea Dno said...

ahaa.. sedap sedap.. air asam boi.. nyamm.. xDD

Tea Dno said...

tetiba rasa nak pegi minum air pulak.. daaa~

Unknown said...

nasi daging.sempoi je tgk. kalo pekena sos kat atas tu nyam2, sure lagi merbeles. hehe..

Thanks iPai sudi join segmen ni. senarai nama dah update. nnti check la kat blog JT yek..=) http://www.jejakaterhangat.com/2011/08/segmen-ramadhan-jejaka-terhangat.html

adus..lapar pulak dah..haa

Aimifiqa said...

i luv air asam boi. sedaaaap