Buang tebiat jap !!

April 06, 2011 iPai 4 Comments

Salam

Ni yang rasa cam buang tebiat ni. Tengah compile design, tiba-tiba je nak usha gambar masa matrik. Lepas aku tengok gambar ni, aku rasa dah tak sanggup nak tengok gambar lain. Hak3 ..

Korang ada tak rasa, korang segan nak tengok gambar korang masa muda-muda dulu ? Lain laa, kalau gambar baby atau gambar time tengah comel-comel, montel-montel.

Maybe gambar yang 10 tahun dahulu tuh, masa sekolah menengah, masa matrik. Lawok gile ni .. Nape ek ?

Geng jalan-jalan masa kat marix. Berada di Kolej Matrikulasi Perak.
Dari kiri aku (jangan tengok lama-lama, gambar aku buruk), Faiz (Comp Science USM), Ainfikri (Science Social USM), Muadz (Physic Technology UKM - Dah nak kawin dah)

4 comments:

ogies said...

>>skema dari dulu<<< hehe

iPai said...

waaa .. tidak ..

Unknown said...

naufal..skema!hahaha

eh faiz..aku kenal die..hehee

iPai said...

eh .. ko kenal faiz tuh ke ?? semua org kenal suna .. uhuhuh

weh ni lawatan ke matriks lain, kena laa paksa pakai cam tuh .. adeh ..