Eh goodbye USM ke ?

April 28, 2011 iPai 9 Comments

Salam

Eh ? dah abes ek ? Hehe .. Kalau korang baca blog Wani, Ogy, Apiz, Lan, Suya, Jai, korang boleh baca dan bayangkan keadaan kami sekarang kan ? Hee .. Sama laa dengan aku sekarang ni .. Hheee (Hee tak abes sebab suka sangat... suka suka suka sangat !!)

Source: ccs.saude.gov.br

Pukul 7 lebih tadi selamat sampai ke rumah yang tercinta. Lama betul tak balik. Last time balik, Chinese New Year ari tuh .. Itu pun dah macam-macam perubahan ada dah. Kat rumah aku, jangan cakap laa, rasa macam tak balik setahun .. Kat kawasan enterance umah aku tengah ada construction Tesco. Pergh lepas ni, mak cik- mak cik taman ni tak men r pergi pasar beli ikan dan sayur kat kedai. Pergi Tesco je .. Kalau pagi-pagi tuh, Pak Guard mesti leh buat game kira-kira sapa budak-budak yang datang pada tiap-tiap pagi tuh mandi pagi ke tak. Muahaha. Tapi, posibility masalah besar yang akan timbul kat situ adalah, jem !! Urgh !! Tak suka jem !!

Balik kepada topik semula .. Memang tak sangka nak abes 4 tahun .. 4 tahun tuh tempoh masa yang lama k .. jangan cakap kat aku, 'Baru semalam je rasa masuk daftar kat USM' ... Jangan nak membongak dengan eden haa (tiru ayat Nabil) .. Memang lama dan banyak sangat yang berlaku ..

Bagi aku (no offense k), aku tak suka juga bila nak abes ni .. hee, tak dapat nak malas lagi .. tak dapat nak bangun lambat-lambat, dan tak leh nak main-main lagi .. Macam lepas ni segalanya dah macam kena paksa jadi orang dewasa .. Aiyo .. !! Tak moh ! Tapi bila kita mula fikir macam tuh, kita akan mula cenderung untuk malas. Setiap orang ada perasaan itu .. Dan pada ketika itu, fikirkanlah saat pada masa akan datang .. Jika aku membuat sesuatu yang rajin, kecil, sikit demi sikit, pasti aku dapat menambah baik keadaan masa depan aku. Maka lakukanlah dan jangan teragak-agak. Anda mampu mengubahnya ..

Apa-apa pun jangan risau k, eden ado kat kampus tu haa minggu dopan .. apo-apo kes eko leh contact ngan eden .. eden ado sampai ari selaso atau rabu jo .. lepas tu losap .. tak tau mano nak poie laie ..

Mood: Mencari mood untuk buat jailbreak guna greenpoins0n ... urgh .. malas !! malas !! Fikirkan, anda mampu mengubahnya !!

9 comments:

terus cakap nogori eh...hehe. amboi lame tak balik eh..hehe. mcm jauh benor rumahnye ye..hee

sweetpearl24 said...

' Jangan nak membongak dengan eden haa '
rindu nk denga apai cakap cm tu.. T.T



all the best in life =)

d2z said...

aku tertarik dgn perkataan jailbreak..hehehe

farah wahida said...

tahniah ..ipai...

Myra Arshad said...

whoa. da habis. jeles >.<
hehe

pape pun, congrats yea :)

-apis- said...

hg balik rumah ka rupanya..sbb tu terserempak time pg tu kn..hehe
skrg mood sedey ar nk tggl usm..huhu

Unknown said...

terus merepek ckp nogori...
wah sedihla ipai...:(tggalkn usm

Aieda Adnan said...

asal mate ang merah gak? same je cam apis..

iPai said...

put ~ tibe2 je kan .. padahal tak cakap macam tuh pon dalam rumah

wani ~ jangan rindu2 k wani .. hehe .. nanti jumpa juga ..

d2z ~ aku dah agak dah ko mesti alert kat situ .. ngeh3 .. dah buat, tp application dalam tuh cam tak best je .. kene blaja nak cari apps best .. uhuh

cikfarah ~ thank u ..

Myra ~ rilex k farah .. ur time will come

apis ~ eh masa tuh belum balik lagi .. yg tu ada hal kat skul .. hehe

suna ~ ala reti sikit2 je .. jgn sedih2 husna

Lan ~hahah .. bile masa mata aku merah2 kan .. ehhe