Aimifiqa Garden Bloglist

June 24, 2011 iPai 14 Comments

Salam

Sekarang ini aku berada di phase membayar hutang follower. Kalau dah ada orang follow, kita follow balik. Lepas tuh terserah pada masing-masing. Kalau dia rasa dia suka post blog kita, dia boleh laa jenguk dan komen-komen. Jadinya, sambil berblogwalking aku jumpa post yang menarik aku reply. Dan bila aku jumpa segmen macam ni, aku join.

Banyak pulak aku explen, tapi mungkin di lain post k. Maka marilah join Bloglist Aimifiqa ni. Ye. Senang je, yang berminat mampirlah kamu ke postnya di sini. Dia kata dia nak update list blogwalking dia.

Aku pilih kategori Bee !!


Aku tag (sesiapa yang nak aku tag, bagitahu tau, aku stat dengan yang aku rapat je)

14 comments:

ogies said...

joom join2...

iPai said...

join2 ..

Aimifiqa said...

thanks join en. ipai. thanks2. masik buka lg. hehe :)

nabilah_2908 said...

comel jer segmnt ni.. :) :)

Ahahaha.membayar hutang pun boleh. :P

iPai said...

aimifiqa ~ thank u !!!!

nabilah ~ comel kan ? comel kan ? join laa .. nantikan kene pilih bloglist mane .. lelaki ye ada bee n ladybird .. comel dak ? comel dak ?

syafiqah ~ wah .. hutang ape kah ? hehe .. halalkan boleh ??

Unknown said...

menarik. macam nk join je. tapi malu la. ahhaa. boleh x cenggitu? :p

iPai said...

eyfa .. nak malu nape ? haa .. ni nak balas dendam kat aku balik laa ni ..

me suya said...

waaa rajin.. suya skrg bukak untuk update je

Iznie said...

inche!! thnks folow blog saya.... :)


iznie follow awak balik... :)

rajinnye join segmen2...hee :D


salam ukhuwah...

iPai said...

suya ~ hee .. kalau suya cek last update dgn time suya bukak balik, ada juga laa 2,3 post ... hehe .. dulu masa kat kampus, tak sempat belajar pasal blog .. skrang belajar habis, habisan ..

iznie ~ thank u iznie .. rajin sikit-sikit je .. salam

IMANSHAH said...

kita bleh follow 300 je an?? cam ne tu kalau koata dah penuh

iPai said...

imanshah ~ eh ada kouta penuh ke ?

najihahfara said...

singgah dari blog aimifiqa :)