Juara America's Best Dance Crew Season 6 adalah .....

June 07, 2011 iPai 0 Comments

Salam

Baru je habis tengok episode last ABDC Season 6 ni. Aku nak keluar statement ni, ni adalah the best episode yang aku penah tengok sebabnya semua juara Season 1 sampai Season 5 turun buat persembahan.

Dan gilos, semua Juara yang turun semua buat statement melalui persembahan tarian diorang yang diorang memang layak menjadi juara season diorang. Yang paling penting, Jabbawookez, juara season 1, membuat persembahan yang gilos mantap. Haish. Aku sampai tengok dua kali ulang part diorang Jabba menari sahaja.

Sepanjang season 6 ni, banyak team yang aku suka. Team yang aku paling suka tetapi bukan finalis adalah kumpulan Phunk Phenomenon. Memang gempaks diorang ni. Untuk finalis, dua-dua aku suka, namun juara ABDC bagi season 6 adalah;



Bagi korang yang nak tengok episode ni, sila laa download kat sini ekh. Mesti tengok. Memang serius gempak dan korang takkan rugi tengok. Dan aku leh confirm, sapa yang tak pernah tengok ABDC, akan follow next season. UHuh
Link credit to En. Raja

0 comments: