BANNER BOX LUCKY DRAW BULAN JUN by eQuRlz

June 21, 2011 iPai 3 Comments

Salam



Kalau korang perasan, sekarang ni dah ada perubahan kecil yang ada kat dalam blog aku ni. Hehe. Haa, kalau tak perasan, meh aku bagitahu;

1. Favicon kat atas tuh
2. Header baru. Erk, aku rasa macam nak edit lain lagi, tapi ilham tak sampai-sampai lagi
3. Banner 100 x 100 aku






Ini antara benda yang memang nak sangat aku wat bila habis belajar ni, supaya blog ini tampak lebih macam pro gitu. (Ngeh3, poyo laa ko). Sambil berblogwalking, terjumpala aku dengan satu blog ini yang tengah nak buat lucky draw.

Hee, aku ni takde la lucky-lucky sangat, tapi tidak salah mencubakan? Jadi kepada sesiapa berminat, takyah nak tunggu-tunggu untuk orang tag, pergi je Banner Lucky Draw ni dah buat seperti yang disenaraikan. Dan tarikh tutup pun 30 Jun 2011. Bagi sesiapa yang tak buat lagi banner ni, cepat-cepat buat.

Saya mahu tag Wani !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wani kena join !!!

P/S: Untuk sesiapa yang terer Adobe Photoshop, boleh buat banner flash aka gerak-gerak. Belajar kat sini. Simple je. http://www.youtube.com/watch?v=DzwgL5NDov4

3 comments:

sweetpearl24 said...

haha...oke2, mau join nih

iPai said...

yeay !! wani join !!

Unknown said...

update nama peserta banner box lucky draw bulan jun

http://syafiqahmohmad.blogspot.com/2011/06/senarai-peserta-banner-box-lucky-draw.html