Nuffnang ads

Jiran Terbaik ♥ S U T E R A K A S I H ♥

Tuesday, June 14, 2011

Bawa iPad sambil bermain bola sepak

Salam

Haish. Sekarang ni kan, memang macam-macam benda ada. Silap-silap kita terleka sikit je, dah jauh ketinggalan dek orang dengan arus kemajuan dengan cipataan yang bermacam-macam. Jadi, aku terfikikan pasal tajuk kat atas, bawa iPad sambil main bola ni, bila aku blogwalking kat satu laman web ni.

Source: Masterfile
 
Aku baca je terus nak tergelak sebab membayangkan benda tuh. Cuba bayangkan seorang pengadil, biasanya bawa kad merah dan kad kuning dalam saku dia kan ? Cuba bayangkan kad tuh dalam iPad, dan iPad itu perlu diusung kesana ke mari oleh pengadil tersbut. Kan terpelik disitu. (Er, kalau korang rasa tak lawak, abaikan. hehe. Otak aku yang mengong kot)

4 ngomelan:

Rozuan Ismail said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau Ipad tu terkena bola,baru taw.

iPai said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haa, tu pasal laa yg kelakar tuh .. wakaka ..

Afikah Aziz said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

err x beragak haha...haihhh xsesuai bwk Ipad tu ke padang dah tu usung ke sana ke mari

baca dan senyum said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nasib ipad 2 agak besar & berat, kalau tak dah confirm bawak masuk padang

close button
ShoutMix chat widget
Twitter Bird Gadget