Queen Elizabeth review blog aku

June 27, 2011 iPai 16 Comments

Salam

:erk:Biar betik !! Queen Elizabeth kot !!

Adeh salah taip daaa. Maaflaa:tidakwanita:

Membalas kunjungan blog adalah penting. Aku tak tahu blogger famous buat cam ne, sebabnya aku yang ada follower banyak ni pun rasa macam tersesak juga nak hupdate dan bermesra dengan diorang, sampai terkonfius dengan orang lain.

:pening:Konfius aku

Jadi aku nak mengucapkan terima kasih kepada pemaisuri sorang ni iaitu;


Kerana mereview blog aku. Walaupun agak terlebih sedikit. Harapnya orang yang datang dapat baca godek-godek ikut suka.

Masa aku masuk blog dia, aku nampak gambar rendang sebenarnya. Wuhuuu. Aku ni memang takleh tengok rendang-rendang ni. Tapi dia kata itu adalah ayam masak likuk. Naik hairan aku dengan namanya. Dan dia kata masakan tuh adalah masakan wajib di Tawau. Rasanya macam sama je dengan ayam masak kurma. Ye dak ? UHuh.

Apa-apa pun, thank you QueenImah !!

16 comments:

Unknown said...

untung la kena review. ahhaa

Makin famous la lepas ni. XD

bestnya ada org review blog..

wat terkezut sajak

syuxer said...

bagusla kena review..:)..kira penghargaan la juga heheh

iPai said...

eyfa ~ biasa je laa .. untung tetap untung .. hehe

iPai said...

syafiqah ~ hui .. takde famous .. orang kenal sikit laa

iPai said...

noraini ~ a ah laa .. rasa cam seronok juga .. ni rasanya macam antara yang pertama daripada orang yang tak kenal ..

iPai said...

zairi ~ ops .. sori tajuk terover ..

iPai said...

syuxer ~ a ah laa .. penghargaan .. rasa cam terharu gila masa baca post tuh ..

Unknown said...

ok la ada yg review blog ko...blog aku xde yg review lg...huhu

aku rasa queen elizebeth tu da lama stalk ko.. hehe..

queen elizabeth berkenan r tue

iPai said...

papa mfiz ~ cuba try follow orang ramai2 .. hehe .. mesti dapat review nanti .. wuu ..

iPai said...

mawar ~ mawar !!! gila ah .. statement bahaya kot ... !!

iPai said...

aztiqah ~ aip2 .. aztiqah pon sama ye .. aip2 ...