Follower ke-333

July 06, 2011 iPai 14 Comments

Salam

Yaa, pada hari ini kita meraikan follower yang ke 333. Kalau Blog Tea sangat suka kepada nombor 6 aku plak (takde suka) selalu dijodohkan dengan nombor 3 ini. Jadi bagi spesel entry laa sikit kat follower ni.


Beliau adalah Abglan daripada AbgLan.com. Aku tak pernah sampai ke blog Abg Lan ni, dan ini merupakan kali pertama aku sampai blog dia. Masuk-masuk je ada satu post blog hasil lukisan tangan abang Lan ni. Dan lukisan dia memang manttap.


Bagi sesiapa yang nak ketahui kisah selanjutnya, klik laa link bawah gambar tuh. Siap boleh dapat seringgit kalau makan muffin. Kalau gitu, aku sendiri pun nak makan 100 muffin, dapat RM 100 ringgit. Hehehe.

14 comments:

dahlah dapat makan muffin , dapat lak RM100 . hahaa

waa , cntik nom 333 tue :)

Tea Dno said...

uit, tiru. ehh? kehkeh. tea suka ohh lukisan dia. cantek. tea xpandai ohh lukis camtu. :)

Tea Dno said...

3 dengan 6 xjauh beza. hanya darabkan 2. :P

aemynadira said...

Nice drawing! Ok, sy suka sgt2 ngan muffin, so mungkin sy pun boleh dpt rm200..haha :p

Mr.Superman said...

rm100 apa kne mengena dgn muffin bro?pertandingan mkn ke apa ni.sory r aku kembali tetbe blur plk.haha

iPai said...

@tia @ Ini Kisah Tia uhuhuh ... kalau gitu semua budak2 gemuk2 dan banyak duit .. wakakaka

iPai said...

@نور عملينا زهافيرح heheh ... 333 je .. pergi cek blog Tea tuh .. semua lengkap, 111, 222, 333 ...

iPai said...

@Tea eh tiru ke ? heheh .. satu kali ni je .. hehehe

iPai said...

@Aemy Shamy boleh2 .. kene makan lg banyak r .. uhuhu

iPai said...

@Abang Stalker haa, tu laa pasal .. lagi banyak muffin ko makan, lagi banyak duit ko dapat .. pertandingan best tuh .. uhuh

abglan said...

Aiyak!! Sorry le Ipai, Den tolambat masuk lak.. dah banyak lak org dok komen nih.. malu Den.. Apo pun, mokasih la yo promote Den! jaso mu akan Den konang he he

iPai said...

heheh .. takpe2 .. tahniah abg Lan !!!

saya datang dari blog abglan!hihi..=)