SEGMEN: Aku diskodeng Abg Stalker

July 22, 2011 iPai 23 Comments

Salam


Aku masih menunggu jawapan-jawapan best daripada teka-teki aku. Hehe. Rasanya kalau takda siapa nak jawab lagi, nanti aku kasi jawapannya ye. Jadi sebelum kasi jawapan, meh nak ajak korang join segmen Bro stalker ni. UHuhuh. Tak nak cerita panjang-panjang sebab dah banyak kali promote dia. Hahah.
Kalau sesiapa nak join, boleh tekan kat banner k.


P/S: Aku rasa macam banyak plak segmen yang aku join, sampaikan aku punya post-post yang biasa aku buat pun takde lagi. Ideanya ada, bersusun dalam buku nota kecil aku, cuma tak tahu bilanya nak post. Hhehe. Harapnya minggu hadapan dah boleh post. Huhuh

23 comments:

Unknown said...

terjah...

Unknown said...

tea pun dah join..bro terlambat ke ni..d

wah..segmen abg stalker...
byk koleksi post..nak 1...xdak ide neh.heeee

Acik said...

wahh .. siap ada buku nota kecil utk draf ke? mesti kes x sempat online la ni ....

anismelon said...

ipai pon nak abg stalker skodeng erk..ish ish..gay..ngehaha..:p

pssttt..sebelum kuar kan entry serius2..join ga anis dulu erk..weee..;)

Unknown said...

boleh join lg ke?

Tea Dno said...

siap ade buku tu. kehkeh. sebenarnya sama lah kita. n_n

wahhhh ada buku nota kecik buat schedule post ke?
bravo bravo bravo la ipai hehe

dtg folow awak dri blog abg stalker

TeAqArH said...

sbnrnye nk singgah pg2 buta td..tp tenet down..so skrg bru dpt tinggal jejak..^_^

teaqah terjah dr segmen abg stalker..^_^

iPai said...

@lala shaheila
silalah terjah .. hehe

iPai said...

@Bro ahmad
boleh lagi rasanya ..

iPai said...

@SoLy SoLicious
hehe .. nak satu ke ? hehe .. tak tahu ak respon cam ne .. blur plak ..

iPai said...

@Acik
bukan kes tak sempat on9, tp idea datang mencurah2 pada waktu2 tertentu je .. dan waktu tertentu plak, takde idea langsung ..

iPai said...

@anismelon
eh terlupa pasal GA anis .. nasib baik ingatkan .. sori kalau lambat join ...

iPai said...

@EYFAalias
boleh2 ... sila2 ..

iPai said...

@Tea
sama ek .. hee .. bagus sebenarnya kalau pakai buku kecik ni .. leh rancang lg baik ..

iPai said...

@[sutera kasih]
a ah .. susun baik2 .. kalau tak satu hari 3-4 post .. dan 2-3 hari takde post .. so better kasi 1 hari satu post ..

iPai said...

@cik wanie Lovela (CWL)
nanti saya follow balik ..

iPai said...

@TeAqArH
rasanya dah follow teaqah, takpe nanti saya cek .. trima kasih sebab datang ..

sya said...

terjah sini n follow !he3

Suhazli said...

argh lambatnye datang terjah sini!!hahaha..

Fatin Aqilah said...

aten datang dari segmen yang sama.done follow you.selamat berkenalan yer :)

http://gulahatiqyla.blogspot.com/2011/07/segmen-aku-ingin-diskodeng-abg-stalker.html