Tribute to blogger

July 03, 2011 iPai 43 Comments

Salam



Selamat sejahtera semua. Sebelum kita pergi jauh sikit, aku ingin meluahkan isi hatiku dengan perlawanan bola sepak Malaysia menetang China Taipei tadi. Aku sedikit terkilan kepada barisan pertahanan Malaysia yang agak sambil lewa dalam berada di kawasan tersebut. Pihak lawan datang tak dijaga, yang dijaganya, bola yang mendatang. Sedih den. Kalau jaga bagus sikit, takde laa keeper tuh penat asik nak menepis bola ja. Walaupun keputusan akhir dan Malaysia layak ke peringkat seterusnya.

:nangisjauh:Kecewa sedikit

Jadi malam ni aku nak buat tribute sikit pasal pengomel tegar yang wujud di dalam blog aku ini. Di sini aku akan menyenaraikan blogger tegar yang sangat tegar mengomel di dalam post aku. Terima kasih kat korang sebab kerana korang aku rasa semangat nak blog.

:tidakwanita:Wah.. wah ...


Mungkin ada yang perasan widget ni macam pelik sikit, sebab ada yang dah komen banyak tapi tak dikira pun. Yang aku perasan, bilangan komen ini dikira secara mingguan. Jadi nombor-nombor tuh keluar berdasarkan komen selama seminggu. Tanpa buang karen meh tengok senarai nama ni;


Jadi kepada sesiapa yang perlukan pengomen tegar, boleh cari calon dalam senarai 10 ni. Serius, yang aku perasan ada yang betul-betul tegar sehinggakan korang boleh tengok kat blog lain.


Ya itu senarai dan buat juara pengomen tegar blog ini jatuh kepada Cik Tea dengan rekod cemerlang 12 komen di blog ini. Banyak tuh. Rahsia dia; dia pergi korek rahsia-rahsia hitam yang ada dalam blog ni. Seram aku. Nasib dia tak cari dalam-dalam. Wakaka.


Photobucket

Meh klik banner di atas untuk pergi blog dia


Yaa, ini dia punya banner blog. Serius dia ni pengomen tegar. Korang pergi blog lain yang pakai widget yang sama, nama dia juga ada. Gila kentang dia ni. Sedikit info pasal Tea yang aku tahu adalah, dia berasal dari Negeri Sembilan, Senawang.


:haatakut:Wah dekat dengan umah aku juga kot !!


Jadi bila diselidik, kami bersekolah menengah form 1 sampai form 3 yang sama, cuma bezanya aku dah lama habis, dia baru masuk sekolah tuh. Dan dia merupakan peminat nombor 6. Menurut Tea, dalam hidupnya banyak sangat kenangan dia dengan nombor 6 ni. Malah dia menjadi follower blog aku ini yang ke

266

Sorry Tea tak dapat nak capture gambar time tuh sebabnya dah ada orang lain follow ramai dengan Segmen Seminggu 100 follower.

Apa-apa pun TAHNIAH kepada TEA. :best:

:nangisbangga: Thank you for the support that you have given me.


P/S: Kepada beberapa blogger yang support aku dalam 2 minggu ni, terima kasih juga sebab korang betul-betul buat aku semangat nak blog. Thank you EYFA dan Abang Stalker. Dan korang ni memang gila komen betul. Thank you again


43 comments:

Unknown said...

Ehem. Malunyew. adew name titew lew! hahaaha.

Unknown said...

eyfa kenal 4 dari 10 pengomel ni. ehhee

Unknown said...

wah wahh ! tea potong line eh. hehehee

wah.. baguslah tu.. semoga sentiasa bersemangat berblog yer..

leh saya dtg menyinggah ke sini slalu.. kalo ajinlah... huhuhuu...

sweetpearl24 said...

kami komen jugak, nama tak penah naik pon
huh! tipu... taknk komen dah pasni =(

senyumSOYA said...

silent reader..(^^!
stalker..heheheh

Tea Dno said...

memang agak kecewa sket dehh dgn bola tu. :(

oh lahh, kua seminggu ke? patut le xnaik2 walaupon rasa dh banyak komen. weuuu.

Tea Dno said...

skang ni serius rasa seronok pegi komen kat blog org lain, sbb hasilnya best. hiks. tp, berpinau la mata den pastu. -..-"

Tea Dno said...

cehh, korek dalam2 kunon. dia yg korek dalam2 tu, lagi tea takut. wawawaaa.

hahaha. pasal gambar tu, tea dh ada capture. :P

nt lain2 kali, tea include kat blog tea. :P

woah, habis sume benda dia cite ni. adesss. -..-"

teruskan berblogging, ada banyak faedah yg kita belom habis teroka. :)

Tea Dno said...

@wani
jangan le xmo dtg komen plk. :(

IMANSHAH said...

tahniah buat yg tersenarai

Unknown said...

huhu.wan tak de lor.kadang2 wiget cm ni dia x konsisten dari segi cara kira komen.huhu

Mr.Superman said...

dlm sehr 2hr ni ramai lak blogger sebut nm aku la.tq very2 much la bro.aku nk bt widget ni jgk tp blog aku jd berat la.pape pun blog korg mmg best.dats y aku selalu jenguk.

Mr.Superman said...

ek jp..tp aku no 4 r.cm biasa r..dak TEA kompem nk 1st rank.hahaha..dia lg sengal.haha.jgn marah eh TEA. ;)

Tea Dno said...

abg stalker, mesti lerr nak no. 1. gila kuasa kot tea ni. mana2 je pegi, try nak komen banyak2. haha. abg lerr sengal. kuikui.

adehh, berpinar mata harini.

Suhazli said...

eeeeee gile ah seram kot tgk pic tu.. haha!

err segan la pulak nama and link blog hez ade kat sini..huhu

hohoh...mish pun ade sekali? erk..terharu sat. xsangka smpai masuk top komentetar eh. hehe...ipai pun rajin komen blog mish kan....kita support org yg support kita. ahaks. masa menganggur la sedap nk komen2 ni. nnti keje harapan la..^^

keep blogging ipai!

baru prasan trick dorang. atas satu entry dorang main komen banyak2. adess...pandai tol cari line. hahaha...

sonok ade sokongan camtu..:)
nanti nak terjah depa..hehe

ashafanie said...

nak menyelit kat komen entry jugk... hehe..

ala, aku xkomen kejap je terus xde dah nama aku. :(

iPai said...

EYFA ~ eyfa ... perlu ke malu2 kucing macam tuh Tea ? heheh .. Tea potong eh .. dia dasat woo ..

apa-apa pun thank u !!!!

iPai said...

Faaein Talip Roy ~ aku rasa macam kenal sangat kau, tapi bila aku pergi blog kau, aku tak teringat sapa .. heheh .. mungkin mainan perasaan kot .. chewah ... hehe

iPai said...

Wani ~ alamak ... ye ke ? tukar widget laa cam ni ...

iPai said...

SOYA ~ saya tahu kamu stalker !! heheh .. thanx soya ..

iPai said...

Tea ~ kecewa kan bola tuh ??

A ah .. klua seminggu je ..

Ui, betul laa berpinau .. itu yang aku heran, cam ne laa korang buat ..

Hahah.. takde laa dalam mana .. terjumpa je. .. hehe

wah dia pun dah capture dah .. heheh

Thank u for the support Tea !!!

iPai said...

IMANSHAH ~ thank u sebab datang, imanshah

iPai said...

Rozuan ~ erm ... betul laa .. Nanti aku tukar yang baru r .. kasi adil ..

iPai said...

Abang Stalker ~ bro mesti rasa nak memintas ni .. heheh .. Tea ni memang ganas komen2 ni .. heheh

boleh jadi berat sangat ke ? tak try cari lain ke ?

iPai said...

Suhazli ~ takut ke ? aku tgk comel je gambar tuh .. heheh

hehe .. jangan segan k.. thank u sebab rajin datang ..

iPai said...

Tea ~ sempat datang balik plak tuh .. heheh

iPai said...

najihah ~ heheh .. bukan ape pon .. memeriahkan saje kan .. kira ok laa ..

haa .. p terjah mereka .. serang2 .. heheh

iPai said...

ashafanie ~ hee .. jangan malu2 .. komen je .. komen je .. nanti kita kan singgah blog kamu ..

iPai said...

Syafiqah ~ alamak .. sori syafiqah .. jgn sedeyh2 k ... nanti kita tukar widget baru ...

Hans Hanis said...

yups
nasib penjaga gol malaysia hebat
kalau tidak memang habis
dgl referee yg entah apa2

Review Filem Transformers: Dark Of The Moon 3D

iPai said...

Hans ~ a ah laa .. referee pun macam pelik2 sikit .. haddoi .. kecewa

Tea Dno said...

hahaha. seronok pe balas komen banyak2 dlm 1 entry., slagi ada org mmbalas okeh lah. bukan cheating ke ape kan. err.

Tea Dno said...

lgpn, dh turun ranking tu dh, gedebuk jatuh tergolek2. wakakak.

Tea Dno said...

err, kena buat tribute lain plk. nt diorg tacink lah ipai. woah, banyak peminat ipai rupanya.

Tea Dno said...

selagi sempat datang, tea datang je... :)

Myra Arshad said...

macam mana komentar ni kira ehh? hihi. sebab mra pun selalu gak singgah blog ni. nama tak naek pun. wuuuu *SAdis :((

heee

p/s: geli okay tgk gmbr tuuu. grrr~

iPai said...

Tea ~ er .. nak wat tribute cam ne lagi ek .. uhuh

iPai said...

Myra ~ er die kira ikut bilangan komen ..

Tea Dno said...

*baca komen dari atas sampai bawah.

*taktau dah nak komen apa.

*tea sengal.

"sapa kata tea sengal tu? hush."