Contest gambar kesayangan

July 06, 2011 iPai 10 Comments

Salam

Hari ni memang banyak post contest. Buat lumpsum semua hari ni ek. Heheh. Terima kasih kepada En Pendekar kerana sudi menge-tag aku untuk join contest ni. 




Ya, untuk kontest ini aku mempetaruhkan gambar ini. Inilah dia BFF aku semasa belajar kat USM dan gambar ini diambil semasa kami berjalan-jalan 20jam (termasuk drive pergi dan balik) ke Cameron Highland dengan hanya rehat sekejap sahaja.

Selama 4 tahun bersama belajar kejuruteraan kimia yang memeningkan kepala, dan akhirnya kami semua tamat dengan jayanya. Sekarang dah masuk 3 bulan yang masing-masing membawa haluan sendiri, namun masih kontak-kontak dan bergosip dalam Skype group.


Aku rindu korang ahh !!!! Moga-moga semua berjaya dalam haluan masing-masing. Nanti kita jumpa lagi kita gosip habis-habisan. Heheh


Dan saya ingin menge-tag
Wani dan Ogy
Eheheh. Maaf ye korang kena tag

10 comments:

abglan said...

Nak join gak ah... :)

jue eddy said...

thanks join contest jue !
gambar menarik :)
gud luck !

jue eddy said...

thanks join contest jue !
gambar menarik :)
gud luck !

miss jambu said...

wah menarik,,nak ccari gmbar best dulu heheh



JOM KOMEN ENTRI GENK

JOM JOIN SEGMEN GENK DAN CP

Tea Dno said...

wow. mesti best kan? tea? xde istilah BFF kot. huhuhu.

iPai said...

@Taufan Bin Ribut Hee .. join laa sekali ..

iPai said...

@jue eddy Terima kasih ..

iPai said...

@genkc0rner join jangan tak join ..

iPai said...

@Tea Eh .. takde ke ? ni pon nak kata BFF tak pernah declare pon .. tau2 je rapat semacam ..