YOUR BEST OUTFIT PHOTO CONTEST

July 13, 2011 iPai 20 Comments

Salam 

Wah. Sekarang ni, aku jadi macam trauma gila kena tag dengan orang lain. Tapi support punya pasal, kita kena mesti participate juga tau. Hehe. Terima kasih kepada Syazwan daripada Belog Suka Hati kerana tag aku. Buat kawan-kawan aku yang kena Tag jap lagi, korang jangan tensen-tensen k. Hehehe. So jom cekidout;


Syarat-syarat contest (untuk mereka yang mempunyai blog) ;
1. Follow blog ungu ini supaya anda sentiasa update dengan perkembangan contest ini.

2. Buat satu entry yang bertajuk YOUR BEST OUTFIT PHOTO CONTEST.

3. Muat naik gambar yang mahu anda taruhkan dan ceritakan mengapa ianya merupakan pakaian terbaik anda.


4. Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terusss ke entry contest ini.


5. Kalau boleh letak lah banner contest ni kat sidebar sekalii hehe.


6. Dan jangan lupa letakkan link anda di ruangan comment :)
 
7. Akhir sekali, tag 4 orang rakan blogger anda and make sure mereka tahuu okay ;)
Kalau sesiapa yang takde blog pun boleh join, boleh juga join. Nanti baca cara-cara dia kat sini.
Saya nak tag dulu (karang takut lupa);

Gambar yang dipetaruhkan;
 Kenapa ia merupakan pakaian terbaik aku ?

Erm, ni set yang aku tempah bulan April hari tuh untuk konvo aku bulan September nanti. Dan ini first time tempah suit macam ni. Lagi apa ek ? Haa, aku takde gambar dinner sorang-sorang. Haha.
(Tiba-tiba rasa cam tak suka tengok gambar sendiri. Macam hape je)


P/S: Mungkin benda ni membuatkan korang minat nak join. Hadiah utama dapat tiket wayang. Hehe

20 comments:

gud luck ^__________^

sweetpearl24 said...

huyyoh!
itu mmg best!

ps: kami pon kena ka..kami takdak best outfit, kami ada tiset usm ja.. ari2 pon pakai tiset usm ja.. =(

gud luck yaw..:)

syuxer said...

gambar bro taruhkan tuh sungguh smart..:)..hensem..

asal pose kau nampak macam muka kau tengah malu malu?

gud luck bro..
lawa blazer ^^

Tea Dno said...

haha. tenkiu ipai.

btw, gud luck. :)

Myra Arshad said...

peeehh. ala - ala datuk youuu~ :)

iPai said...

@SoLy SoLicious
Thank u !!! hehe

iPai said...

@Wani
pakaian dinner pun boleh laa wani !!

iPai said...

@nurathirahkaman
terima kasih !!!

iPai said...

@Syuxer
eh takde sampai ke tahap itu .. apa2 pun terima kasih ..!!!

iPai said...

@caliph shuriken
thank u bro .. jom r join sekaki .. hehe

iPai said...

@Tea
thank u !!!

iPai said...

@Myra Arshad (:
tapi myra, datuk2 tua, I tak tua lg okeh .. heheh

Unknown said...

Weehuuu thanks join !

iPai said...

@Tyratyra
sama2 ...

Mr.Superman said...

perghh..hensem siot.cmne aku nk masuk klu ko da kacak cm ni.kalah la aku nti.haha..xpe2,nti aku try k.thanks bro.gud luck ;)

iPai said...

@Abang Stalker
takde kacak begitu .. apa2 pun all the best gak .. mesti cam bz2 gila kan ..

iPai said...

@Abang Stalker
takde kacak begitu .. apa2 pun all the best gak .. mesti cam bz2 gila kan ..