Suka Suka Zaman Sekolah

July 06, 2011 iPai 33 Comments

Salam

Ini aku join kontest yang dibuat oleh seorang ahli group persendirian aku. Tengah nak support dia naik ni. Jadi aku joinlah kontest yang dibuat oleh beliau. Huhu. Berani dia ni buat kontest. Aku sendiri pun tak terbuat lagi. Hak3.



Klik sini untuk join kontest ni

Cara-cara dan syarat-syarat contest ini;

1. Kena ada blog
2. Follow blog syazoneznat.blogspot dan like page 'Ini Belog Suka Hati' di Facebook bagi memudahkan sebarang maklumat disampaikan.
3. Buat satu entri bertajuk 'Suka Suka Zaman Sekolah'
4. Copy paste cara-cara dan syarat-syarat contest ini beserta gambar berikut ke dalam entri anda.



5. Upload atleast satu(1) gambar suka suka zaman sekolah anda, dan ceritakan apa yang best sangat pasal zaman sekolah anda itu.
6. Tinggalkan link entri anda itu di ruang komen, ataupun di page 'Ini Belog Suka Hati di Facebook'.

Cerita saya;

Ini dia gambar kelas aku tahun 2005. Gambar kelas yang aku ilhamkan kerana pada tahun ini buku majalah sekolah kami mengalami revolusi besar-besaran di mana tiada gambar formal secara menegak di ambil. Huhu.

Mesti korang tertanya-tanya, mana budak perempuan ni ?

Yang tengah-tengah tuh laa budak perempuan (cikgu kelas tuh) dan sekolah ini adalah all-boyz skul.





Ni time prep petang kat sekolah. Kalau korang leh tengok barang yang ada kat atas meja ni memang agak serabut sikit. Wakaka. Lelaki kan. Rilex r .. Lepas tuh bukak kasut, jalan sana sini pakai kaki ayam. Kalau pakai selipar, nanti kena rampas, so kaki ayam je laa.
Budak lelaki yang chubby tengah-tengah tuh budak paling pandai kat sekolah. Tengah amik Medicine kat Australia. Yang sebelah tuh amik medicine juga.




Ni dalam makmal biologi. Aku pun tak hengat kenapa kitorang hepi sangat time ni. Yang pastinya memang suka-suki tangkap gambar dan main-main dalam makmal ni. Cikgu pun takda. Huhuh. Kat belakang tuh ada bangku makmal yang dah diconteng dengan nama kitorg.




Haa, ni siap zoom in lagi. Cuba teka mana nama aku. Hahaha. Nama yang ke-3, ce-sebut. i-Pai







Ini last trip kitorang ramai-ramai selepas SPM, bermandi-mandian di Sunway Lagoon.

Agaknya apa laa jadi dengan diorang ni sekarang ek. Ada yang dah jadi model, ada yang kat oversea, ada yang dah habis belajar (aku laa tuh) ada yang masih belajar. Semua serata tempat.

Di sekolah inilah aku menjadi apa yang aku jadi sekarang.




33 comments:

Nasz said...

nak join tapi takde lak gambar..cuba cari nanti la..huhu..

MOHD NASER.com

hakhak....semoga berjaya okeh...hikhikhik teringin jugak la..:P

hakhak....semoga berjaya okeh...hikhikhik teringin jugak la..:P

hehe. mane 1 eh kau? dari tadi aq ce zoom xnmpk pun mne 1. huu. :)

gud luck !!

p/s : kalu lah ade doraemon, nak mintak je pntu ajaib ke masa lepas... nak balik zaman sekolah...huwaaa... heee

best zaman sekolah kan..huuuu

Unknown said...

zaman skolah mmg best en.ipai..hehe..nie contest erk..gud luck!!

p/s: sy ade buat segmen 'blogger otai pilihan saya'..klu sudi meh ler join..dateline jumaat nih..

SASER eh Ipaaaaiiii? :D

Anonymous said...

Nak Join gak lah.. Hee. tp, kena carik gmbar2 lama time skolah dulu.

nabilah_2908 said...

seronok tak sekolah sejenis macam ni..? hehe.. ;)

miss jambu said...

wah...best2

kenangan mengusik jiwa..

JOM KOMEN ENTRI GENK

iPai said...

Nasz ~ uhuh .. cari slow bro .. mesti ada jumpa satu nanti ..

iPai said...

nurathirahkaman ~ heheh .. join laa.. join laa .. uhuhuh

iPai said...

syazwan ~ aku ada kat gambar 1st and last je .. tak cam eh .. heheh .. muka lain kot ..

iPai said...

soly ~ thank u soly. hehe .. doraeon tak pakai pintu ajaib .. dia pakai laci ajaib .. hehe

iPai said...

syarifahsidrus ~ betul tuh .. abadikan kenangan sekolah tuh dengan join contest ni ..

iPai said...

syaz ~ hehe .. memang best .. owh ada segmen, nanti saya akan cuba usahakan ..

iPai said...

syafiqah ~ hehehe ... heeeee

iPai said...

fatimah ~ join laa .. join laa .. cepat cari ..

iPai said...

nabilah ~ seronok ... sebab tak perlu segan dalam kelas boleh bina keyakinan diri =P .. masuk matrix jadi segan2 ..

iPai said...

genkcorner ~ hee. betul tuh kenangan mengusik jiwa tuh ..

syuxer said...

rindu sama kawan2 kat sekolah, bro.. ;(..

ke mana mereka sekarang ni..aku pun sekolah yang semuanya laki..:)..

Azwa Mohamad said...

macam syok je contest ni, mana ek nak godek2 gambau lama.... huhu

Unknown said...

ehemm. eyfa single. mintak kenal sorg! ahhahahahaa

Unknown said...

btw, good luck. contest eyfa bila nak join? hehhehehehee

senyumSOYA said...

tang biawak tu rasa cm klakar..hehehe...

kalau kelate pgl "bewok" heheh...
ipai muka x bersalah!!

Tea Dno said...

psst. sekolah tu tea salu lalu. walaupun xdpt masuk. hiks. :P

iPai said...

@Miz Novexx Godek, jangan tak godek .. uhuhuh

iPai said...

@EYFAalias wah2 .. wah2 .. heeh .. nak ciri yang cam ne tuh ..


dah join tadi .. harap leh dapat saguhati .. heheh

iPai said...

@senyumSOYA ouh .. usha orang dekat2 ye .. bewok eh .. cam senang sebut je kan ..

haha..senior SASER..hahaha

iPai said...

@Musliha Akmallamka
wah . junior ke ? hehe

Aimifiqa said...

saya pun suke. sbb byk kenangan manis kat situ. hihi