GA:Anis..Nak Kupon Ayamas Boleh??

July 25, 2011 iPai 10 Comments

Salam

Klik kat banner untuk join GA dapatkan kupon Ayamas


Sebelum aku nyanyuk dan terlupa dengan GA daripada Anis ni, baik aku post cepat-cepat time ingat. Orang kata, kerja jangan bertangguh. Al-kisahnya Anis ni, dia cerita kat post dia pasal salesman selalu datang kat ofis dia jual barang walaupun dah ada signboard, salesman dilarang masuk

Jadi bila dah salesman masuk, diorang ni terjah setiap orang dalam ofis tuh jual barang dan bila sampai kat Anis ni, dia takleh nak kata apa, dan dia amik beg duit bayar. Dan salah satunya benda yang dibeli (tak ingat plak dia beli apa) dapat kupon Ayamas ni. 

Aku memahami perasaan Anis yang tak boleh kata NO ni. Untuk sesetengah individu perkataan NO itu tersangatlah berat, tapi nak tak nak, Cik Anis ni kena belajar juga kata NO kat orang yang jual-jual ni. Sesiapa yang ada tips pasal tuh, boleh kasi tau sama Anis ni, kalau tak habis gaji dia duk membeli barangan salesman tuh je.

Pendapat aku, persatuan salesman Malaysia ada private group telah sebar-sebarkan yang Anis ni akan beli barang. Sebab tuh walaupun ada signboard dilarang masuk, salesman tetap gigih masuk ke ofis cari Anis.

Jadi last sekali kena buat slogan;


Anis..saya iPai nak kupon nie sebab bila nak dekat puasa ni saya sentiasa lapar. Walaupun saya kurus dan baca basmallah ketika sebelum makan, saya tetap akan lapar semula dengan cepat. Diharap kupon itu dapat diberikan kepada saya supaya saya boleh membeli stock ayamas yang banyak. Pada waktu sahur bulan puasa nanti, boleh saya ratah Ayamas banyak-banyak. Sila kasihanilah saya.


Kawan-kawan jemput join ye. Klik kat banner

10 comments:

kasihanilah ipai, please vite for ipai !!!hehe

a.R said...

Pai...halohhhh sangat kesian...huhuhu~ pai, meh datang umah aku arrr....aku bg ko makan./.tp kene jadik maid dulu laaa....hahahaha~

oh no ipai

ayat bawah u touching pulak.hehhe

Tea Dno said...

sila kasihani. asal sadis sgt? T___T

ololo~ sungguh kecian..
ipai, kalo dpt, jgn lupe belanja sy ye..heeee

Unknown said...

rayuan ipai diterima..bro suport ipai hahaaa..selamat dapat kupon free

Mr.Superman said...

ingatkn aku pai..27hb last kn GA anis ni.aku nk masuk la.nk menang!HAHAHAH

anismelon said...

jemput tengok pemenang GA..kite bagi kepada yg lebih memerlukan erk..

psssttt...tolong daku katakan taknak..huuuu..kene lagi kat ganu..

norliza said...

tahniah di atas kemenangan awak...saya pengunjug dari blog
http://anismelon.blogspot.com/2011/07/pemenang-ga-kupon-ayamas.html

follower:485